Ryggsmerter..

Bkno1969272

Blir kjent med forumet
Flere enn meg som virkelig sliter med ryggsmerter i graviditeten? Er litt over 27 uker på vei nå, og har skikkelig vondt i ryggen. Sliter med å få sove skikkelig, siden ryggplagene holder meg våken. Har også en tung jobb, men er allerede sykemeldt 40%. Burde jeg snakke med legen om mer sykemelding? Eventuelt ta en uke med 100% sykemelding for å se om det hjelper meg? Er så redd for at jeg skal presse meg selv for mye til at dette blir noe jeg sliter med etter jeg har født også.

Varierer veldig her. Enkelte dager har jeg veldig vondt i ryggen og ned i beina . Men er heldigvis flere av dagene hvor jeg ikke har vondt .

Det kan være bekkenløsning. Jeg slet mye med bekkenet i graviditeten og også nå etterpå. Og på meg sitter det bak rett over rompa. Kan være lurt å snakke med legen ja.

Har i perioder mye vondt i ryggen. Er nå 37+5. Kommer gjerne om jeg har gjort en del, stått lenge rett opp og ned eller gått mye. Kjennes kun i ryggen så tror ikke det er bekkenløsning.

Pleid å hjelpe godt å sitte litt med varmepute men ikke alltid det hjelper lengre....

Det kan være bekkenløsning. Jeg slet mye med bekkenet i graviditeten og også nå etterpå. Og på meg sitter det bak rett over rompa. Kan være lurt å snakke med legen ja.

Jeg kjenner det bare i ryggen, har skikkelig vondt! Mest når jeg sitter stille faktisk..

Har i perioder mye vondt i ryggen. Er nå 37+5. Kommer gjerne om jeg har gjort en del, stått lenge rett opp og ned eller gått mye. Kjennes kun i ryggen så tror ikke det er bekkenløsning.

Pleid å hjelpe godt å sitte litt med varmepute men ikke alltid det hjelper lengre....

Jeg går veldig mye på jobb og tar tunge løft, det som er rart er at jeg kjenner smerten mest når jeg er iro. Kjenner det kun i ryggen jeg også, midt på ca.. Skikkelig ubehagelig :-(

Ganske mye vondt i ryggen ja. Spesielt om jeg står/går mye eller sitter på en hard stol. 35+3 idag.

Hehe, jeg leser her at du mest sannsynlig hadde helt rett ja! Venter fortsatt på skikkelig svar på sykehuset, står mellom nyrebekkenbetennelse og blodforgiftning
Hehe ja stemmer det! Hadde helt glemt av at jeg hadde svart deg her tidligere:p kom ikke på at det var du som lå på sykehuset nå:o godt du er i gode hender! Masse god bedring!:)

Back
Topp