Ryggsmerter!!

Fått det jeg også :/ verst etter at jeg har holdt samme posisjon lenge... Akkurat fått en korsrygg massasje, DET var deilig!

Jeg er 4+4 og har akkurat de samme ryggsmertene, og håper det bare er for at jeg skal være sikker på at jeg er gravid :) hvor langt på vei er dere?

Ja jeg har til tider mye vondt i korsryggen. Det kommer og går litt. Har en del vondt i hele ryggen også, men jeg går til kiropraktor for ryggsmerter fra før :P

Jeg er 4+4 og har akkurat de samme ryggsmertene, og håper det bare er for at jeg skal være sikker på at jeg er gravid :) hvor langt på vei er dere?
Jeg er 5+3 .
Har vært plaget med litt vondt i ryggen i flere år. Men har gått jevnlig til Kiropraktor og massasje og løst det opp. Men nå er det litt annerledes, liksom en vond kul.. Vanskelig og forklare...

Er 5+6, har aldri slitt med smerter i rygg før... Er heldigvis ikke hele tiden... Men får ta det som et godt tegn at kroppen tilpasser seg det som skjer :)

Idag har det brent i ryggen min..

-Taster fra appen-

Back
Topp