Ryggsmerter

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
Har noen av dere fått vondt i ryggen?

Jeg har hatt det etter jeg var på shopping i tre timer i dag.. Har kjent det litt tidligere også, men ikke så ille som i dag. Gikk som ei ku til slutt :p

Noen som vet hvorfor det er sånn, og om jeg kan bli kvitt det? Det sitter i korsryggen. Da jeg gikk med snuppa var jeg ikke plaget med ryggsmerter før mot slutten av svangerskapet, nå er jeg i uke 7...

Har noen av dere fått vondt i ryggen?

Jeg har hatt det etter jeg var på shopping i tre timer i dag.. Har kjent det litt tidligere også, men ikke så ille som i dag. Gikk som ei ku til slutt :p

Noen som vet hvorfor det er sånn, og om jeg kan bli kvitt det? Det sitter i korsryggen. Da jeg gikk med snuppa var jeg ikke plaget med ryggsmerter før mot slutten av svangerskapet, nå er jeg i uke 7...
Var heller ikke sånn sist, nå er det til tider j..... :P Leste noe om at det er hormoner som gjør musklene myke eller noe!

Var heller ikke sånn sist, nå er det til tider j..... :p Leste noe om at det er hormoner som gjør musklene myke eller noe!
Spesielt... Tror jeg må skrive en liste over hva jeg skal ta opp med legen på mandag, begynner å bli litt å huske nå :p

Jeg har det også sånn... Spesielt når jeg sitter ved dataen på jobben, og er litt sliten! Og samme hvis jeg går lenge. Vet desverre ikke hvorfor det er sånn.

Ja, har hatt det sånn i hvert svangerskap. Denne gangen kom det før jeg hadde fått positiv test :-/ er ekstra ille dager hvor jeg sitter mye i bil..

Back
Topp