ryggproblemer....

*Knalle*

Glad i forumet
jeg trenger tips,,, jeg har fått en prolaps for fem uker siden. Dette blei sånn passe før påske og jeg gikk tilbake til jobb 50% .
I går.. da vi skulle ha barnevakt og kose oss masse ute så skjedde det igjen. NY KNEKK. denne gangen mye verre. vi var i sverige og legavakta var stengt da for sikkerthets skyld.
uten noe særlig smertestillende har vi nå kommet oss hjem.

Men nå dør jeg snart trur jeg. prøvde og lirke meg ut av senga, men for å komme meg på do måtte jeg henge på ryggen til sambo for beina mine eller ryggen holder meg ikke. ,,,,,

Hva skal jeg gjøre. her ligger jeg da. 97 % invalid. mega vonnt å da mener jeg mega vonnt, jeg klager IKKE hvis det ikke ER vonnt. !!!

Men nå sliter jeg skikkelig. klarer ikke sette meg opp i senga ikke snu meg , hvis jeg flytter på beina ,vel da sprenger det i ryggen.

Puuuh. dagens , påskas klage.

låååård, jeg trukke jeg klarer og sitte.. får se an litt til, eller kan de sende en bil med lys så jeg kan ligge`?? eller må jeg ringe 113 ???

bah.. voooooooooooont..

du må få deg smertestillende! men bortsett fra det må det mest sannsynligvis bare gå over av seg selv desverre!!
og når du klarer, bør du prøve å gå så mye du kan i ulent terreng!

God bedring!!

ORIGINAL: skravla

du må få deg smertestillende! men bortsett fra det må det mest sannsynligvis bare gå over av seg selv desverre!!

God bedring!!

har tatt. skal vi se i dag: 2 paralgin forte og 2 pinex forte og 2 ibux 600 mg fordelt over to ganger på dagen.
1 nozinan 5 mg klokka 18. uten effekt og 1 nozinan 5mg og paracet nå for ca 30 min siden.

skjønner at det ikke tar bort smerten helt men litt hadde jo vert greit. hahaah =) :P

uff, ut og gå ja.. ser på det som laaaaaangt frem i tid nå. hahahah

trøsteklem til deg snuppis!

ORIGINAL: *Knalle*

ORIGINAL: skravla

God bedring!!

har tatt. skal vi se i dag: 2 paralgin forte og 2 pinex forte og 2 ibux 600 mg fordelt over to ganger på dagen.
1 nozinan 5 mg klokka 18. uten effekt og 1 nozinan 5mg og paracet nå for ca 30 min siden.

skjønner at det ikke tar bort smerten helt men litt hadde jo vert greit. hahaah =) :P

uff, ut og gå ja.. ser på det som laaaaaangt frem i tid nå. hahahah

uff syns så synd på deg nå altså.......
mamma hadde 1 prolaps før jul og da var hun sykemeldt i 6 uker. hun tvang seg selv til å gå litt med hunden hver dag og etter 6 uker var hun MYE bedre,selv om hun enda nå kjenner det nedover i benet når hun har brukt det mye.

Og pappa fikk 2 prolapser for 8 uker siden, og er enda sykemeldt. han tilbringer stort sett dagene liggende på sofaen, og var ute å gikk litt for føsts gang nå i påsken. når vi var på besøk hos han i påsken måtte han ligge på soffan og spise alle måltider... skikkelig kjipt!! han blir mest sannsyneligvis opperert nå like over påske.

Håper virkelig du blir bedre snart!! kan ikke være lett å være småbarnsmor når du sliter sånn med ryggen!![:(][&o]

klem, klem

AUAUAU!! Stakkar deg[&:][&o]
Sender deg en god bedrings klem![:D]

Uff....så grusomt!![:(] Vond rygg er helt jævlig!!
Signerer de andre her...prøv å komme deg på legevakta! Kanskje de kan hjelpe deg med noe smertestillende som funker!
Masse god bedring! Klem fra meg..[:)]

Back
Topp