Ryggplager

mirw

Andre møte med forumet
Noen andre som sliter med ryggen ?
Fikk påvist prolaps i november og nå tror jeg at jeg har fått noe lignende igjen!

Fikk påvist prolaps i november og nå tror jeg at jeg har fått noe lignende igjen!

Ja guud jeg har mye vondt:(. Etter en fest i går og gåing og venting på buss fikk jeg så gruli vondt. Og hadde det i dag også:(. Hele ryggen:(.

Uff! Har ikke no særlig vondt selv nå, men vet hva deg vil si å ha veldig vondt i ryggen og andre steder! God bedring, håper det blir bedre og ikke er prolaps :)

Ja har fått bekkenløysning :( fekk det med mitt første svangerskap så var i 2009 . Har hatt ødelagt rygg etter det :( har måtta ligge i bestemt stilling i sove om natten og når eg har lagt meg på magen har eg blitt stiv i ryggen å den verker altid . So lurer veldig på hvordan ryggen min blir etter denne . No har eg veldig vondt i ryggen å i skambeinet er helt grusomt :(

Ja, jeg begynner å merke det i ryggen nå asså. Spesielt viss jeg har sittet lenge, da får jeg kjempe vondt i korsryggen. Men viss jeg ligger lenge eller ikke bytter stilling ofte så blir ryggen veldig sliten og gjør vondt over hele :)

Huff! Skal ikkje vær enkelt.. Sitter med legen nå, så får vi sjå hva hun sier

Jepp!!! Slitt siden uke 3. :-/ utrolig kjedelig! Går til kiropraktor fast, men han får bare holdt det delvis stabilt.

Utrulig kjipt! Har ellers vert frisk i svangerskapet, men slitt med ryggen. Men godt å vite at vi er flere i samme båt!✌️

Back
Topp