Ryggplager?

Off i morgen er det tilbake på jobb og tungt arbeid. Skal ringe legen imorgen for å be om time og få henvisning til fysio. Vet ikke hvor mye hensyn jeg må ta til disse smertene. Blir snart gal! Spørs om det kommer til å bli bedre, sjansen er vel heller motsatt:(

Termin 9. februar med første frøet:)

Lurer på om jeg kanskje har en låsning. Får helt vanvittig vondt når jeg ligger lenge i en stilling, eller skifter stilling i sengen eller sofa, men det er kun bak, litt ved siden av halebeinet, og det stråler ned i beina. Det begynte på en side, men i går dukket det opp på den andre, så da ble alt litt verre...

Termin 3. februar

Lurer på om jeg kanskje har en låsning. Får helt vanvittig vondt når jeg ligger lenge i en stilling, eller skifter stilling i sengen eller sofa, men det er kun bak, litt ved siden av halebeinet, og det stråler ned i beina. Det begynte på en side, men i går dukket det opp på den andre, så da ble alt litt verre...

Termin 3. februar
Høres ut som en låsning ja..

Termin 9. februar med første frøet:)

Jeg har bekkenløsning til gangs, både foran og bak holdt jeg på å si, opp korsryggen og ned lårene. Må bytte stilling hele tiden og tårene spretter når jeg hoster. Sist gang ble det fysioterapi og krykker, men da startet det ikke så tidlig i svangerskapet. Gleder meg ikke akkurat til å kjøre fra sogndal og hjem til sørtrøndelag i morgen :confused:

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09 ♡
Ny termin 23.01.14 ♡

Vanskelig å beskrive, det er jo sikkert individuelt og varierende. En forenklet forklaring er at låsning merkes bak; området mellom korsrygg, haleben og hofter. Bekkenløsning gir ofte smerter foran, i retning lyskene og på "nedsiden".
Jeg synes nettstedet bekkenlosning.no er informativ og god for bekkenrelaterte plager, symptomer, behandlingsalternativer og prognoser.

What she said ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner lette smerter i korsryggen som av og til stråler nedover utsiden på venstre lår.
Dette kommer når jeg har sittet mye stille i løpet av en dag, og med en kontorjobb er det vanskelig å unngå.
Det er ikke så vondt at det er hemmende, men er en smule irriterende og jeg er redd det skal bli verre.
Kan høres ut som jeg har en begynnende låsning jeg da..

Back
Topp