Ryggene deres???

E.R.A.

Gift med forumet
Har julimammaer begynt å kjenne at babyvekta går utover ryggen? Løfter jo henne 10000000 ganger om dagen. Oftest fra gulvet. Og selv om jeg prøver å løfte riktig, så er ryggen helt ferdig...... og hun blir tyngre[:-]. 

sjenner d ganske godt.. enkelte dager sliter eg veldigt me ryggen.. da e d godt å komme seg t svømmehallen å i terapi badet...

har vondt i ryggen[&o][:-]

JAAAAA!!!!!! Men merker det mest i armene/skuldrene..... Med vekta hans kombinert med mangel på trening så er det  vel ikke så rart! [:D] Det er TUNGT å gå med han lenge på armen...

Jepp kjenner det på slutten av dagen, dem vokser seg tunge[:D]. Men jeg skulle virkelig ha trent ryggen min litt opp[8D]. Dem blir jo tyngre....

Jeg og har skikkelig vondt i ryggen[:(]

Spesielt der bh´en går på tvers. Også har jeg grusomt vondt i halebeinet[&:]

Har slitt voldsomt med ryggen, har bla 2 prolaps og slitasjegikt fra før (føler meg voldsomt gammel når jeg sier jeg har slitasjegikt.. hihi).

Holdt på å bli gal her en stund og var skikkelig oppgitt, men nå har ting forandret seg en god del!
Har prøvd all mulig form for behandling og hadde egentlig gitt opp, men gjorde et siste forsøk nå med soneterapi..
Og tror dere ikke det har hjulpet da?
Jeg er jo helt i ekstase!! Er ikke totalt smertefri, men gud så deilig det er å ha en noenlund ok rygg!!

Armene merker jeg det mest i. Kommer til å se ut som Hulken når jeg begynner å jobbe igjen til sommeren [8D]

Back
Topp