Ryggen..

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Fler her som er plaget med ryggen? Jeg har så sinnsykt vondt på baksiden av de nederste ribbeina, på høyre side. ALT er plagsomt og vondt:-( kan dette være pga babyspark, tro?

Ryggen nede ved ribben tenker jeg nyrene, men kan bare være ømt pga babyspark. :)

Men ta en tlf til lege eller JM i morgen. Ikke unormalt å ha vondt i ryggen, men ved ribbeina blir jeg litt sånn obs obs. Bare sier, det trenger ikke å bety noe som helst.

Er plaget med vond rygg men ikke der du beskriver. Er heller mer korsryggen pga bekkenet.

Har strevd med det samme... Fikk beskjed om at det var plassmangel eller muskulært sannsynligvis :) men ville bare hørt med jm :)

Hmm, okei.. Får ringe phøre på legekontoret i morgen, er såpass at jeg ikke kan sitte oppreist for lenge om gangen, det blir så innmari vondt:-/

Hmm, okei.. Får ringe phøre på legekontoret i morgen, er såpass at jeg ikke kan sitte oppreist for lenge om gangen, det blir så innmari vondt:-/

Akkurat det samme som meg. Hjelper å avlaste med å ligge en del, evt lene seg godt bakover nå man sitter :)

Ja, jeg ligger mye, dessverre.. Får ikke gjort så mye annet:-/ bruker også pute i ryggen der det er vondt, når jeg må sitte lenge :-) det hjelper litt hvertfall!

Jeg har slitt med ryggen/bekkenet siden uke 20, kommet og gått litt. Merker det ekstra godt i korsyggen, og i ribbeina nå fordi vesla elsker å sparke opp i dem, men jeg sover med ammeputa mellom beina på natta, og det har hjulpet veldig :)

Jeg merker det i korsryggen hvis jeg har gått/stått mye over lenger tid. Men merker det helst i bekkenet først..

Back
Topp