Rygg til mage..

Mamsen til 3..

Forumet er livet
Ida snudde seg en gang her om dagen,og ble kjemåe finna da hun ble liggende på magen!
Hun hater det!!![:@]

Men hun har ikke fått det til flere ganger,meeeenn nesten da..

Andre babyer som er like treig som min??[:)]

Mi har ikke snudd seg ennå[:(]...stresser ikke noe med det, d kommer når d kommer!!!!!men ho liker å ligge på magen, ligger mest på rygg og legger henne på magen innimellom.....[:D]

jonas har heller isje snudd seg ennå... har kun velta fra mage t rygg,men d va ubevisst av han tror eg

M har snudd seg [:D] men andremann snudde seg ikke før han var godt over 6 mnd, så hun er ikke unormalt treig, tenker hun tar livet med ro jeg[:)][:D]

Olivia rullet for første gang på mandag! Men fra mage til rygg har hun ikke skjønt enda[:)]

Ophelia kommer heller ikke rundt selv. Klarer det nesten, men må ha en liten dytt for å komme helt rundt[;)]

Hun er ikke treg, eller sein.
Sivert snur seg fra rygg te mage, men motsett tror jeg ikke er bevist enda, men har hendt

Ida ruller på mykt underlag, men ellers kommer den dumme armen i veien. Men hun øver mye så det er nok ikke så lenge til. Litt bedagelig foreløpig lille skatten vår. Men snart er hun vel turbo. [;)]

ORIGINAL: Jonas 07

jonas har heller isje snudd seg ennå... har kun velta fra mage t rygg,men d va ubevisst av han tror eg

samme her...
men det e så nært så nært [:-]

Her begynte han å rulle da han var 3,5 mnd gammel. Litt tidlig tror jeg...

Lea har rullet fra rygg til mage en stund.

Men Ida er absolutt ikke treg altså, fysioterapeuten på helsestasjonen sa gjennomsnittet var 6 mnd.

Prøver veldig, har ikke klart det enda! Men syns ikke han er treig for det... Bare ikke så tidlig ute når det gjelder å snu seg rundt! [:)]

ORIGINAL: Caprice

Her kommer som regel aarmen i veien. i dag var han nesten rundt, var halveis på mage men så gadd han ikke mere og heiv seg tilbake.... men tror det ikke er lenge før

En arm for mye her også... [:D]

Jeg hadde en følelse at det var så mange av barna her inne som snur seg,men det er tydeligvis ikke det[:)]
så deilig at det ikke bare er min jente som bare har gjort det en gang...

og ja,hun tar livet veldig med ro,men tempramang det har hun!

ORIGINAL: *Christy*

Her begynte han å rulle da han var 3,5 mnd gammel. Litt tidlig tror jeg...

Selin å begynte da[:)]

Back
Topp