Du er nok ikke alene!
Det er ikke så mye jul her ennå heller, og idag som jeg skulle begynne... ja... da handlet jeg julegaver mens jeg ventet på storesøster istedet... Og jammen meg litt mer babytøy også... hysj...
Så har jo gjort juleting, bare ikke pyntet hjemme ennå. Får vel ta det til uken tenker jeg.
Imorgen skal vi på julearrangement med eldste, så da går hele dagen. Også liker jeg å pusle litt sånn når de andre er på jobb og skole, så jeg kan gjøre det i mitt eget tempo.
Det blir jo jul uansett, og det handler jo om familietid, ikke å bruke opp all tid og energi på husarbeid og pynting!
Det tenker jeg, som har hatt en veldig fin tid på julegateåpning osv med jentene mine idag.
Mye mer kos å være sammen, opplvee grana bli tent sammen, "overraske" eldste med kafebesøk, vaffel og sukkerspinn... Hun fikk velge ut noen søte sokker og nyfødt sett til lillebror også. Og velge julegave til familie.
Tror hun vil huske det mye mer, enn hvilken julepynt vi hadde!
Så slapp av og kos deg, nyt tiden, sett på julemusikk, bak noen pepperkaker blant hverdagsrotet på kjøkkenet. Av og til er dette nok, og ikke minst bare det å tenne et lys i advent.