Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var ein god planHa ha ha. I helga får mannen ta seg av barn og hus.Kanskje jeg skal late som jeg er syk og ligge i senga med mobilen hele dagen.
![]()
Det var ein veldig god ideProblemet her er jo mangel på mannHaha. Håper ikke jeg får uanmeldte gjester! I såfall får jeg bare la vær å åpne døra, og late som om jeg ikke er hjemme
![]()
Rydde og pakke har du ikkr yid til. Vær her med oss.Hmm, har hørt rykter om at naboen kommer på dropin visitt i dag, så burde vel ryddet littMeeen, på den andre siden, hvis jeg hjelper eksen med å pakke ingene hans så flytter han fortere ut.. Valgets kvaler..
Hun har ikke tid til besøk, det er DET hun ikke har tid til!Rydde og pakke har du ikkr yid til. Vær her med oss.![]()
Rydde og pakke har du ikkr yid til. Vær her med oss.![]()
Du måtte vel nesten ha sletta litt innlegg til han kom ogsåHahaha, tør ikke slippe han inn her, dere kommer til å flå ham levende![]()
Er vi litt nysgjerrige eller?Så får vi med oss alt dere snakker om![]()
Du måtte vel nesten ha sletta litt innlegg til han kom ogsåhaha. Og vi har ingen innlegg å slette!
Er vi litt nysgjerrige eller?![]()
FnisDet virker ikke verre iallefall.