Ryddig/rotete...?????

Det er en sterk overdrift å si at det var "rotete" hjemme, men foreldrene mine har absolutt ikke støv på hjernen.
Gamle aviser på stuebordet, brødsmuler på benken, våte håndklær hengt litt her og der, og så videre - normalt, synes jeg.
Jeg er dessverre et rotehode av dimensjoner, klarer aldri å organisere noe som helst, HATER alt som heter husarbeid, tar et slurvete skippertak når jeg orker/må og har det ALDRI "strøkent".
Venner som besøker meg vet hvordan jeg er (og er stort sett helt like), og blir imponert om jeg har tømt salongbordet og tørket det av. [:D]

Jeg er vokst opp i et rent og ryddig hjem, men her hos meg er det ikke verken veldig ryddig eller veldig rent[8|] Ikke har jeg vett til å skjemmes heller.... Altså det flyter ikke med støv og møkk, og jeg prøver å støvsuge hver dag, men med to små unger, full jobb og vel så det, 14 hester, en rotete mann, en hund og en ikke alt for huslig kjerring, så ser man iallfall at det bor folk her.[8D]
Har en plan om å organisere meg litt mer, bl a på badet, der er det litt kaos...

Var rotete hjemme,og jeg er rotete!!
MEN,veldig bevisst på det selv,og bør ta tak i det!!!

Hjemme var det rot - jeg roter. men er flink å rydde når jeg gidder da.[8D]

Kan aldri huske at mamma fløy rundt og rydda når jeg var liten, men tror ho og bare hadde det ryddig. 

Hjemme hos mamma og pappa var / er det alltid helt ryddig.. Ikke snakk om at vi rekker å drikke av samme glasset to ganger før det har havnet i oppvaskmaskinen en gang.. Hjemme hos meg er det stikk motsatt.. Alt flyter over alt, men sånn har jeg alltid vært. Mamma har holdt på å bli gal av meg og rote mitt i alle år.. Å det hjelper ikke mye når jeg er alene med 4 barn [;)]

Back
Topp