Ryddig eller ikke?

Har det helt OK. Ikke sånn strøkent! Men godt nok til at jeg kan ta inn folk uten å bli flau ;)

Her ser det forholdsvis jævlig ut der unga oppholder seg på dagtid/ettermiddag. Men kjøkkenet er "fredet" så der kan besøkene komme.

Skulle gjerne hatt det skiltet! :D Jeg trives best når det er ryddig. Men det er stortsett rotete her. Jeg er veldig bra på panikkrydding! Synes det er greit å få beskjed litt i forveien om det kommer besøk. Men noen gjør jo ikke det.

Sånn midt i mellom :p hvis jeg hadde fått spontanbesøk så hadde de nok måttet vente ute i 5-10 min før jeg slapp de in ;)

Det er greit nok hos meg, kommer du uanmeldt på besøk får du tåle at det ligger en liten hybelkanin i kroken og leker på stuegulvet:)

Jeg har det ryddig nok for noen og for rotete for andre. Kommer svigermor trenger jeg en halvtime ;)

Jeg har vist ett annet syn på rot, enn de som pleier å komme på besøk har. Så ringer det på døra slippes de inn uten problem som regel. Men hender det er skikkelig bomba her, men da er det som regel noe jeg holder på å pakke til/ pakke ut.

Har det som regel alltid ryddig så det går bra :)

Har det alltid sånn noenlunde ryddig hvertfall

Back
Topp