Ryddig eller ikke?

Skrømt (Vimsa)

Forumet er livet
VIP
Har du det alltid ryddig, slik at du tar det med slående ro om noen ringer på, eller ringer og spør om å ta en tur innom om 30 minutter?

Eller er du som meg, som gjerne skulle hatt dette skiltet:

Vedlegg

• 1473342886777.jpg
    1473342886777.jpg
    44,6 KB · Visninger: 69
Burde hatt et sånt skilt ja

Teller alt av barneting som rot? For i så fall hersker en mild form for kaos i vårt hjem. Ellers greit.

Og om noen vil komme på besøk får de tåle huset slik det er tenker jeg. Ville ikke tenkt over det hos andre med mindre det var utrolig rotete :)

Skulle gjerne hatt det skiltet, ja. Min mor har et lignende (selv om det bestandig, uten unntak, er plettfritt hjemme hos henne da).

Midt på treet ryddig tenker jeg. En del barneting ligger feks ofte på gulvet og litt sko kan være "slengt rundt" i gangen:)

Er som regel ryddig, ikke sånn som i interiørblader. Man ser at man lever i dette huset. Men som regel er det helt greit.

Som regel greit nok, men hender det hoper seg opp med ting som må panikkryddes, ja.

Ryddig nok til at folk vi kjenner ok godt kan komme inn :) Men fremmedfolk eller folk vi ikke har hatt på besøk før må vi rydde for :p

Her er det sånn passe ryddig.
Ja, litt leker og lignede som ligger rundt, men ikke så ille at det ikke kan komme besøk, fordi vi ikke har rydda.
Sjelden folk kommet uanmeldt uansett :p

Midt på treet tenker jeg. Lekene til ungene ligger i en krok og kunne nok blitt ryddet mer i men går nå slik det er. Gubben er fæl med å legge alt på bordet og tro det rydder seg selv (brev, solbriller, mynter han ikke gidder å ha i lommen, osv). Ber han støtt og stadig rydde med det hoper seg fort opp.

Har det ryddig, ja, men hater uventet besøk. Jeg åpner ikke døren omtrent :p

Her er det alltid ryddig. Men nyvaska hus er en kortvarig glede her hjemme og skjeldent gjester får oppleve det.

Altså jeg har ofte babyleker ut over hele gulvet, og mannen min er en rotekopp, men det ser aldri verre ut enn at jeg blir glad om det ringer på døra. :) Alltid trivelig med besøk, og folk vet jo at jeg har barn.:)

Back
Topp