ryddetittentei i tinga mine:D

summer82

Forumet er livet
No he e okkupert spisestua vår i flere mnd så vi he da ikke fått sutte å spise der, men no ikveld he e rydda i tinga mine å laga til en krok der tinga mine står stablet å sortert på ett lite bord men når e skal scrappe skal e gjør d på spisestuebordet å se pakke vekk derfra igjen[:D] men e fann ut e HANDLA ALTFOR MYE[&:] e he ei sånn stoooor rød mappe til ark å den e full pluss sikkert 150 ark til i en anna pose, masse mønsterark,,, helt utroli kor mye e he da å så rekke e ikke bruke da...
tok me 2,5 time å rydde bordet da, MEN problemet e at e he masse ting andre plassa også hihi... så no e d fullt under bordet og oppå bordet, går en meter opp i høyden og 1,5 meter langt og 1 meter bredt[:D]

Åh, heldiggris! Doner bort noen ark til meg, for jeg skulle gjerne hatt fler[8D]

per. akkorat nå okkuperer jeg også hele bordet, men jeg har ikke så mye stuff egentlig.. syntes hele tiden jeg mangler noe..
Nå er jeg snart fri for både ensvarget svart og hvit kartong, og jeg som skal lage 3 eksplosjonsesker jeg tenkte skulle være i svart med mønsterark på... gud, så mye penger den hobbyen sluker da [8D]

Du får selge litt av overskuddet ditt da, så kan du kjøpe noe nytt[:D]
Her har det også samlet seg myyye stæsj og en Silhouette enda det bare er 2 mnd siden jeg begynte med dette. + at jeg har et helt loft med andre hobbysaker[8D] tråd, stoff, bøker, blader, mønster, maling, mye utstyr til fusing og en stor fusingovn som er ubrukt...[:-]

scrapping tar enormt mye plass da, selv om det stort sett kun er papir å nips.... jeg har ikke så veldig mye, men kan love deg at når jeg skal holde på med det, så er kjøkkenbordet borte og andre overflater som det går å dekke til med utstyr.... [&:]

hehe ja kanskje e må sortere ut å selge litt kanskje lurt[:D] sambo sa idag at no[:D] måtte e bruke litt før e kjøpte mer hehe.

den har jeg hørt før.... hvem kan ha sakt det?! MANN min så klart... no må du bruke litt før du kan kjøpe mere, nytter jo ikke å bruke ting jeg ikke har jo! han tror vist jeg kan trylle, for alt skal bli så fint å flott å være hjemmelaget, men ingenting skal koste [&:]

Back
Topp