rydder i klær

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
Har nå drevet å ryddet/sortert klær noen kvelder mens vesla bader, vi har arvet så vanvittig mye som vi ikke engang har brukt, så jeg har funnet ut at jeg ikke orker å samle på alt, ikke vet vi om vi skal ha flere barn, samt at jeg er sikker på at om vi får flere og det skulle være ei jente så kommer vi sikkert ikke til å bruke alt da heller...

Jeg hadde bestemt meg for å gi det til ett veldedig formål i fylket, både for å hjelpe noen som treger det samt at de kommer å henter på døra..... men i dag oppdaget jeg at hu ene der la ut ca 100 baby/barneplagg på ei kjøp og salg side på facebook.... og jeg stoler ikke på hu når det gjelder penger.....

Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med klærne lenger.... for jeg orker ikke gi de til hu hvis hu selger det og tar pengene selv :(

dagens syt.....

huff kjedelig det da!
hva med å høre med helsestasjonen om de vet om noe eventuelt om dere har noen flyktninger i nærheten som har barn som kanskje hadde blitt veldig takknemlig

Skjønner skepsisen din!! Er jo litt spesielt hvis hun jobber med veldedighet og så begynner og selge unna på Facebook! Uansett om det er hennes private klær er det jo rart hun ikke donerer selv?

Skjønner skepsisen din!! Er jo litt spesielt hvis hun jobber med veldedighet og så begynner og selge unna på Facebook! Uansett om det er hennes private klær er det jo rart hun ikke donerer selv?

det er garantert ikke hennes klær, hu og gubben har barn, men de er snart myndige, og bor i fosterhjem :p
En tidligere kollega kjører til barnehjem i noen uland så je lurer på om je skal høre med han, ellers kjenner jeg han som er gatebarnas far på gjøvik( mange år siden jeg har snakket med han da) jeg kan jo høre om han har noen bra å anbefale....

Vil jo gjerne at de skal komme til nytte ett sted da :p

Kanskje noen du kjenner vil arve de?:)
Eller noen gravide i nærheten?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

det er garantert ikke hennes klær, hu og gubben har barn, men de er snart myndige, og bor i fosterhjem :p
En tidligere kollega kjører til barnehjem i noen uland så je lurer på om je skal høre med han, ellers kjenner jeg han som er gatebarnas far på gjøvik( mange år siden jeg har snakket med han da) jeg kan jo høre om han har noen bra å anbefale....

Vil jo gjerne at de skal komme til nytte ett sted da :p
Høres ut som en god plan :)

Kanskje noen du kjenner vil arve de?:)
Eller noen gravide i nærheten?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

kjenner liksom ingen akkurat nå, mange jeg kjenner er litt fise fine ama, og ville nok aldri brukt klær som er arvet fra før :p
Så da vil jeg heller sende de til folk som trenger de

Var da veldig spesielt :confused:
Dere har ikke sånne småsamlere da, der du kan levere det?

Det gjør jeg.... Regner med det blir brukt da og..

Fretex??
Om dere har miljøstasjon, så tar de ofte i mot klær som de sender til fattige land.
Vi fikk faktisk en sekk for slike klær av de som henter søppelet, for de hadde en stasjon hvor de sorterte og sendte videre klær til uland.

Hva med slike kles-containere da?
Tror nok kanskje ikke jeg hadde levert til den dama der iallefall;)

Back
Topp