rydde rydde rydde...

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
i dag prøver jeg å være kjempe flink grøss det er kjedelig å være flink jo...

litt flink er jeg vel noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde en mann til å ta i litt...
å jeg har så lyst å ommøblere her så det må jeg bare prøve på...

Husvask....uff! Ja i dag MÅ jeg åsså ta i et tak, ser ikke ut her! Har tatt meg "fri" en uke nå med husvask...så nu er kleskroga full, å støvdottene er svære [8|] *sjemmes*

Men det har vært godt å ha husmor ferie åsså da [;)]

Mannfolk, phøøø! Gjør de så mye alikavell om du hadde hatt en der...tipper du hadde hatt mer å rydde opp da i stede..men skjønner hva du mener åsså da [:D]

Klem Klem

det er egentlig det ja mer rot men innimellom hender det man finner et mannfolk som gjør no nå må jeg snart finne en som ikke utnytter meg å kan hjelpe til litt... hehe...[:D]

jeg blir imponert av typen min jeg, han jobber, pusser opp, hjelper til med husarbeidet og tar seg av christoffer. jeg hjelper han med det jeg kan også da, men et blir likssom bare husarbeid jeg får til, det er ikke så tungt

Sukk det er så kjedeli å rydde! TRor jeg må ta et tak her i huset også.... Men desverre er det så mange andre ting å gjøre som faktiske er gøyale!

Når jeg virkelig ska sette igang, og rydde i skuffer og skap, er det så typisk meg å finne bilder eller noe som det er SÅÅÅÅÅÅÅ lenge siden jeg har sett![:)]
Så da sitter jeg der da, midt oppi en haug med tømte skuffer og mimrer!

Back
Topp