Rydde i smileylisten

Jump

Gift med forumet
Marsmellows-15
Septembergull'17
Jeg sitter noen ganger og leter med gjennom smileylisten, i jakt etter den perfekte smiley. Jeg syntes jo noen ganger at jeg ikke finner den jeg ønsker, noen ganger finnes de smileyene jeg vil ha rett og slett ikke, og det er jo forståelig,men problemet mitt er at jeg syntes listen er så uoversiktlig.
Det er flere av smilene som gjentar seg på listen, f.eks. denne :talk017 og :confused005 er det ihvertfall dobbelt av. Det er bare tilfeldig jeg har lagt merke til disse, så det kan jo være de er de enste dobbelt-smilyene som er :p

Jeg håper ihvertfall, at om dere har tid (sommerferie er kanskje ikke den beste tid å komme med sånne ønsker) at dere kunne rydde litt i oppsetningen på listen. Fra andre forum har jeg f.eks. sett de har laget overskrifter som:
Følelser, venner og uvenner, familie og barn, hus og hjem, høytider og bursdager, skiltbeskeder osv. Der syntes jeg det er lettere å navigere seg rundt. Jeg legger ved en link her, om den virker, for å vise hva jeg mener: http://www.sykroken.net/forum/misc.php?do=getsmilies&editorid=vB_Editor_001.

Nå vet jeg jo ikke hva dere tenker om denne feedbacken, men jeg vet at det ikke er noe som bare fikses på fem minutter, så har full forståelse for om det ikke havner på to-do listen :)



 
Jeg sitter noen ganger og leter med gjennom smileylisten, i jakt etter den perfekte smiley. Jeg syntes jo noen ganger at jeg ikke finner den jeg ønsker, noen ganger finnes de smileyene jeg vil ha rett og slett ikke, og det er jo forståelig,men problemet mitt er at jeg syntes listen er så uoversiktlig.
Det er flere av smilene som gjentar seg på listen, f.eks. denne :talk017 og :confused005 er det ihvertfall dobbelt av. Det er bare tilfeldig jeg har lagt merke til disse, så det kan jo være de er de enste dobbelt-smilyene som er :p

Jeg håper ihvertfall, at om dere har tid (sommerferie er kanskje ikke den beste tid å komme med sånne ønsker) at dere kunne rydde litt i oppsetningen på listen. Fra andre forum har jeg f.eks. sett de har laget overskrifter som:
Følelser, venner og uvenner, familie og barn, hus og hjem, høytider og bursdager, skiltbeskeder osv. Der syntes jeg det er lettere å navigere seg rundt. Jeg legger ved en link her, om den virker, for å vise hva jeg mener: http://www.sykroken.net/forum/misc.php?do=getsmilies&editorid=vB_Editor_001.

Nå vet jeg jo ikke hva dere tenker om denne feedbacken, men jeg vet at det ikke er noe som bare fikses på fem minutter, så har full forståelse for om det ikke havner på to-do listen :)

Helt enig med Jump. :)

Det er også altfor mange unødvendige smilies der.

Vi trenger f x ikke så mange sinnasmilies/sure/negative.

Vi kunne trengt flere av de positive smiliesene. De er sårt savnet. Flere smilende smilies også.

Har hatt lyst til å rydde i den lista fra dag 1. Håper dette er noe dere prioriterer, om det isåfall kun er grovrydding først og evt sette smilies kategorisk ved en senere anledning.

:)
 
:thumright:thumleft

Takk for innspill.
Dette er noe vi kan se på etter sommerferien.
Jeg vet det har vært problematisk med smilylisten vår før, og jeg er enig i at den er rotete. Skal se hva vi får ordnet når tiden strekker til :nicethread
 
...og når jeg allerede er inne på dette med smileyer, er det en grunn til at flere av smileyene ikke virker i bv-appen? Jeg syntes det er ofte man i appen kun får opp koden til den smileyn som er blitt valgt :/
 
Og kanskje ta bort at 8) kan skrives med koden 8 ). Det er bedre om den bare er med : cool :. Hvert fall inne på vi som prøver så dukker den smileyen stadig opp når man egentlig skriver noe om antall i parentes. Vi teller jo så mange ting. :p
 
Drar opp denne tråden litt igjen jeg.

Jeg som forholdsvis ny bruker her merker et savn etter flere smilier og at de står mer oversiktlig. Jeg brukte nybaktmamma med eldstemann, men det forumet er jo helt dødt nå. Jeg savner utvalget av smilier derfra. Spesielt lange innlegg synes jeg kan bli litt lettere å lese/skrive ved bruk av litt smilier innimellom.
Noen av de jeg savner mest er vel klemme- og trøstesmilier. Dette er vel gjerne fordi jeg synes det er merkelig å skrive kos og klem i meldinger.
 
Det er lagt til flere smileys nå - men de funker jo ikke. Kommer bare opp koden på dem når posten er sendt.

Utrolig mange ufine og/eller meningsløse smileys i listen, ser jeg nå. Mange som ikke hører hjemme på et forum som dette, synes jeg. x antall med mooning, feks.
 
De nye smileysene hadde litt startproblem, men skal funke greit nå... Tror jeg.
 
Back
Topp