Rydda bort jula i dag jeg..

Ryddet også ALT bort idag 01.01. Kjentes helt nydelig!

Har hatt juletreet siden den 16.12 så var litt lei av all den plassen det tok opp, vi trenger dessuten den til vuggen nå! :-)
Valgte faktisk å hente frem julepynten litt tidlig for å være sikker på at jeg var "ferdig" med den til idag slik at jeg ikke ville utsatt ryddingen...Men syns uansett det hvert år er deilig å rydde julen vekk, kjennes ut som vi får blanke ark i det nye året på en måte...
Termin 16.01 og har nå én mindre ting å krysse av på den utømmelige redebyggingslisten min ;-)
Samme termindato som meg, jo! :) Men jeg har null tro på at jeg går ut tiden med min familiehistorikk der vi både føder fort og litt før tiden :p Absolutt godt å ha det unnagjort, ja!

Hun bli 2:-) Så begynner å forstå feiring og gaver nå, så årets feiring kan bli gøy;-) Håper bare hun ikke er alt for trøtt, valgte å feire dagen på en hverdag etter barnehage fordi vi syntes at 9./10. ble litt tett opp til termin, bare sånn i tilfelle:-P
Ja da er det gøy! :)Har ei på 2 sjøl, blir 3 i august. Hun trodde såklart at alle hadde fødselsdag julaften og ropte "bursdaaaag!" :D hehe.

Sikkert greit å unngå for tett opp til termin, ja. Tror nok ikke hun tenker så mye på det enda ;)

Ja da er det gøy! :)Har ei på 2 sjøl, blir 3 i august. Hun trodde såklart at alle hadde fødselsdag julaften og ropte "bursdaaaag!" :D hehe.

Sikkert greit å unngå for tett opp til termin, ja. Tror nok ikke hun tenker så mye på det enda ;)
Hihi, er så søte når de er denne alderen:-D Feirer faktisk på selve dagen (født 5.januar), så blir vel feiring hele dagen:-P Vet de gjør litt ekstra stas på bursdagsbarn i barnehagen;-)

Hihi, er så søte når de er denne alderen:-D Feirer faktisk på selve dagen (født 5.januar), så blir vel feiring hele dagen:-P Vet de gjør litt ekstra stas på bursdagsbarn i barnehagen;-)
Åja da misforsto jeg ;) Ja de er flinke til det i barnehagen her også. Skikkelig stas med kake, flagg utenfor barnehagen, den obligatoriske krona + vi får med noen laminerte bilder hjem. Kjempekoselig!

Hun bli 2:-) Så begynner å forstå feiring og gaver nå, så årets feiring kan bli gøy;-) Håper bare hun ikke er alt for trøtt, valgte å feire dagen på en hverdag etter barnehage fordi vi syntes at 9./10. ble litt tett opp til termin, bare sånn i tilfelle:-P
Ja det blir nok gøy. Mi fylte 2 i juli og elsker pakker. Men må ta det i flere omganger. Hu har så stor familie at det blir litt mye.

Back
Topp