Rydda bort jula i dag jeg..

JemimasBaby

Augustbaby 2013
Jeg har alltid vært tidlig ute med å rydde bort jula, men kjente at denne gangen hadde jeg litt mer hastverk. Ville bare få det unnagjort! :p Så i dag er alt ryddet vekk. Nå føler jeg desto mer at jeg er klar.

Flere like utolmodige sjeler der ute? Hva mer ønsker dere å få unnagjort ellers? :)

Her forsvinne da i løpet av helgo. Har heldigvis ikkje pynta så veldig mykje i år, så da går kjapt å rydda vekk ;)

Ryddet også ALT bort idag 01.01. Kjentes helt nydelig!

Har hatt juletreet siden den 16.12 så var litt lei av all den plassen det tok opp, vi trenger dessuten den til vuggen nå! :-)
Valgte faktisk å hente frem julepynten litt tidlig for å være sikker på at jeg var "ferdig" med den til idag slik at jeg ikke ville utsatt ryddingen...Men syns uansett det hvert år er deilig å rydde julen vekk, kjennes ut som vi får blanke ark i det nye året på en måte...
Termin 16.01 og har nå én mindre ting å krysse av på den utømmelige redebyggingslisten min ;-)

Den forsvant 5 juledag. Har ei gammel katt som finner barndommen i seg når julekulene dingler... etter 3. Juletrevelt så for treet ut og tilbehøret på loftet :-) kjenner det er godt å være ferdig med det..

Den begynner vi å fjerne i morgen og på søndag skal glitter og annet være vasket ut av huset! Gleder meg enormt til det :-)

Pleier alltid å de drøye litt, syns det er så koselig, men skal feire jentungens bursdag den 5. januar, så trenger plassen som juletreet tar;-) Blir nok ryddet vekk i morgen eller på mandag:-)

Vi tar nok å rydder bort på søndag :) Godt å få det bort hvis en fødsel plutselig skulle starte. Men føler jeg har god tid...

Ryddet i dag. Aldri vært så tidlig ut før. Men kjente redebygginga tok av litt:p Må få ut jula for å få tatt fram vugge og litt sånt:) Formen er også bedre i dag, så like greit å få gjort det når jeg har litt energi:)

Ryddet i dag. Aldri vært så tidlig ut før. Men kjente redebygginga tok av litt:p Må få ut jula for å få tatt fram vugge og litt sånt:) Formen er også bedre i dag, så like greit å få gjort det når jeg har litt energi:)
Ja da må man bare utnytte energien mens den er der! :) Bare ikke hold på til du blir dårlig igjen ;)

Den forsvant 5 juledag. Har ei gammel katt som finner barndommen i seg når julekulene dingler... etter 3. Juletrevelt så for treet ut og tilbehøret på loftet :-) kjenner det er godt å være ferdig med det..
Haha! Ja det byr gjerne på litt action med både katt og tred! Husker pappa klikka ei jul, da blei det til slutt spikra en gigantisk spiker i veggen og juletredet blei knytt fast med tau! :D

Håper det blir en fin feiring da! Hvor gammel blir hun? :)
Hun bli 2:-) Så begynner å forstå feiring og gaver nå, så årets feiring kan bli gøy;-) Håper bare hun ikke er alt for trøtt, valgte å feire dagen på en hverdag etter barnehage fordi vi syntes at 9./10. ble litt tett opp til termin, bare sånn i tilfelle:-P

Back
Topp