Rutsjebane

HopsiDaisy

Forelsket i forumet
Off har jeg gjort noe dumt nå? Var på lekeplass med sønnen min i går og der var det en lang rutsjebane. Vi rant på den 4 ganger og det gikk veldig fort til hans store begeistrelse. Etterpå tenkte jeg at det kanskje var dumt av meg? Kan det være farlig i tidlig graviditet?

De siste 5 dagene har jeg vært SÅ kvalmen og ikke hatt murringer lenger. I dag er kvalmen helt borte (tenk å savne den!) og murringene tilbake.. :( Kan nevne at jeg har mistet to ganger før og er ganske overnervøs. Er 6+5 i dag..

HATER FØRSTE TRIMESTER! :(

Tror ikke du skal bekymre deg. En sklie går ikke SÅ fort :) jeg var på Liseberg sist sv skap og der tok jeg mange berg og dal baner, var da 5 uker på vei ( uten å vite det )

TuMmY LoVe

Tror ikke det er noe problem så lenge du ikke fikk noen veldig harde støt mot mage/bekken.
Feks slik hvis man ramler på rumpa, skal visst ikke være så bra. I hvertfall ikke sent i sv.skap

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Tror det går bra. :)

Jeg lot være å ake med ungene i barnehagen ned en kort bakke i frykt for nettopp det, men det blir noe annet, da. ;) Var vel da ca 6 måneder på vei.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp