Rutiner?!?

Finnsikkemer

Forumet er livet
bare nysgjerrig åssen folk gjør det med rutiner[8D]
sææærlig på kvelden! ang. stell og mating..??
når er det natta osv?? er så redd for å få en døgnvill unge[8D]

det har gått veldig automatisk hele veien!! men nå har a begynt og legge seg litt tidligere... legger hun mot halv 9 og da står henne som regel opp 03.00-03.30 så er det mat også våkner hun i 9 tiden :) men på dagen er det litt værre..! begynner med dag rutiner nå. men syns det er litt vanskelig :O[:-]

Her gis det siste måltidet rund ni...så er det natti ;-)

På dagene tar jeg det litt etter litt. Jobber med å få til første hvilen rundt ni tiden om morgenen.

ORIGINAL: GripDagen

Rutiner? Hviken rutiner... [;)]

[8|]

Vi har ikke direkte rutiner men merker at hun legger seg ca kl 20 hver kveld [;)]
også er hun oppe igjen kl 23.30 også ca 03.30 også står vi opp kl 6-7 [:)]

ORIGINAL: tausa

ORIGINAL: GripDagen

Rutiner? Hviken rutiner... [;)]

[8|]

ingen på dagen enda, for det endrer seg så fort. men på kvelden er det natta sånn ca kl 20. legges i senga si. sover til kl. 01, spiser mat. sover videre til 05, spiser og sover til ca 07[:)] veldig fornøyd med dette. i natt spiste han litt mindre enn vanlig, så mulig det snart bare er en gang med mat om natta[;)]

her er det litt opp og ned.. hun legger seg samtidig med oss, som regel rundt 22-23. Da har hun spist kanskje rundt klokken 21, og våkner for neste måltid i tolv-ett tiden. så er det ny mating hver 2,5-3 time ca natten igjennom. hadde vært deilig om det snart begrenset seg litt med antall måltider iløpet av natta [:)]  her er det flaske det går i så det blir litt styr..

Har en soving fra 12- 15.30 ca hver dag. Akkurat nå pappan kommer hjem fra jobb.
På kvelden har vi stell, bleieskift og mating ca klokken halv ti. Så legger vi snuppa på brystet og får henne til å rape, så sovner hun som regel rundt klokken ti/halv elve. Har gått veldig fint den siste uken =) Da sover hun heeelt til klokken seks som regel!! :D

har ikke gjort noe med tanke på døgnrytme...han regulerer det selv tenker jeg..det gjorde snuppa..tok kveld tidligere og tidligere, til slutt så var det seng kl.19..

jeg lurer også mye på dette med rutiner... får det liksom ikke helt til. minsten sover, spiser og er våken om en annen hele døgnet, men jeg hvet ikke hvordan jeg skal innføre rutiner........ har veldig lyst, men er ganske blank på hvordan det skal gjøres.

Lite rutiner her enda. Tok det faktisk opp med helsesøster idag og hun mente det ikke var nødvendig med rutiner enda, bare ta det som det passet seg..Men vi pleier å stelle og ta på han ullpysjen i åtte tiden kansje, så tar vi han med inn når vi legger oss i 22-23 tiden, da får han så mye mat han bare orker.Så sover han vanligvis til 03/04 tiden, nytt måltid, så sover han til 06/07 tiden, nytt måltid, så når pappen står opp i 08/09 tiden får han komme i sengen til meg så koser, ammer og sover vi om en annen frem til 10/11 tiden, da står vi opp. Jeg går i dusjen og han ligger naken på stellematten og spreller, etter jeg er ferdig å stelle meg steller jeg han. Så ammer vi kansje litt igjen, så vi stresser ikke akuratt om morgningen [8D] Gleder meg til en hel natts søvn igjen..men kan vel se langt etter det enda, godt vi har permisjon [;)]

Her er det ikke så mye rutiner enda....
Men merker at hun selv har begynt å 'legge' seg tidligere. I begynnelsen sovnet hun ikke før nærmere 2 - nå er det i 22 - 23 tiden.

Husker med førstemann så strevde jeg masse veldig tidlig for å få inn rutiner uten nytte - så denne gangen tar jeg det egentlig veldig med ro.

Ingen større rutiner her enda, dag og natt er stort sett samme men noen små forandringer innimellom.

Jeg prøver ifra idag av[:D]
La henne for en time siden, da var hun våken. Har hørt henne ett par ganger på bebiscalln... Krysser fingra for at hun kanskje sover ett par timer. Like that`ll happen liksom....

Back
Topp