Rutiner

Strikke_mor

Blir kjent med forumet
I starten av Desember var jeg og lillemor på god vei inn i rutiner.
Mat til ca faste tider og leggerutiner med natt amming.
Så kom julen og vi ble rammet av sykdom, pupp var trøst og samsov. Nå er vi friske men hun nekter og sove i egen seng og uten pupp i munn, hun spiser lite på dagtid, kun korte tørsteslukkere, tilbyr jeg mer smiler hun bare og prater...
har nå forsøkt og inføre rutiner igjen men hun setter i et hyl uansett om hun har sovet ellerei :(
Hun tar ikke smokk eller noe, nekter og flaske nå...

Hun er tydelig trøtt og gnir seg i øynene, sovner hun sover hun lett og våkner av den minste lyd :(

Tips til legging uten gråt og slippe å amme så mye i hytt å pine?
 
Har vel egentlig ikke noen tips, men vil bare si at dette kommer til å forandre seg igjen:) Med babyer går alt i perioder. Man har én rutine, plutselig er man ute av den, så får man etterhvert en ny osv osv. Er det noe jeg lærte med førstemann så er det nettopp dette. Så nå stresser jeg ikke lenger med rutiner - de kommer av seg selv (med litt hjelp og bevissthet selvfølgelig):)
 
Jeg føler at med en gang vi har opparbeidet oss en god rutine skjer det noe som tar oss tilbake til start Vi var på ferie nyttårshelga, og da var lille usikker og måtte ha pupp for å sovne om kvelden, det tok meg 5 dager å venne han av når vi kom hjem. Måtte da mate rett før vi gikk på rommet, sitte å bysse til han begynte å bli trøtt før jeg la han ned. Det funker for oss for nå, men pappa kan ikke legge han lengre, så det får bli 'neste kamp'.
 
Back
Topp