Rutiner

mai-spire <3

Elsker forumet
Noen som har fått i gang noen gode rutiner? Her prøver jeg 2.kvelden på rad med legging(ammer henne i søvn i vår seng og lister meg ut) i denne tiden da hun uansett hadde kommet til å sove til puppen på stua. Usikker på om det er for tidlig å prøve ut rutiner, husker ikke hvordan jeg gjorde det med de 2 andre. Vi er jo uansett hjemme i denne tiden hver kveld pga storesøskene som legger seg i rett tid, så er ikke noe problem sånn sett. Hun er 4 uker.

Last edited:
Her sover hun i stua sammen med oss til vi legger oss. Da får hun mat, stell, også legges hun i egen seng på vårt rom. Sover da 5-6 timer før hun vil ha mat. På dagtid går det 3-4 timer mellom hvert måltid.

Hun er straks 7 uker, så vi har ikke begynt å tenke så veldig på rutine enda, snuppa har funnet sin egen og den fungerer bra for oss alle. :)

Her sover hun i stua sammen med oss til vi legger oss. Da får hun mat, stell, også legges hun i egen seng på vårt rom. Sover da 5-6 timer før hun vil ha mat. På dagtid går det 3-4 timer mellom hvert måltid.

Hun er straks 7 uker, så vi har ikke begynt å tenke så veldig på rutine enda, snuppa har funnet sin egen og den fungerer bra for oss alle. :)

Vi gjør det samme, men hun er snart 4 uker, så vi er fremdeles i "bli kjent" fasen ;)

Vi steller mini i 8 tiden, og så spiser han og sovner oppå oss eller i nestet sitt. Han spiser igjen 23-24 tiden, og så er det natta. Han sliter litt med å sovne av seg selv så da sovner han stort sett oppå en av oss og så legger vi han i senga si inne hos oss. Han spiser igjen kl. 7, og så står vi opp rundt 10 :)

Back
Topp