Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammet du? I så fall høres jo nettene veldig lange ut i starten? De fleste babyer som ammes vil jo våkne for mat noen ganger i løpet av natta.Sniker fra april![]()
Jeg fikk tips om å starte med morgenstell og kveldsstell på sykehuset allerede.
Når vi kom hjem innkjørte vi kveldsstell kl 19:30 hvær kveld, og etter det hadde vi det rolig rundt oss, ingen besøk osv, holdt oss hjemme etter kveldsstellet. Det funket kjempebra!! Når snuppa var 7 uker sov hun fra 22-23 om kvelden til 11-12-13 dagen etter. Sakte men sikkert snudde det seg gradvis med 21 om kvelden til 10/11 om morgenen, til hun sovnet i "rett" tid om kvelden til rett tid på morgenen.
Mange av venninnene mine som fikk barn på samme tid var veldig mye borte på besøk om kveldene "fordi babyene var så små, at de trengte ikke faste kveldsstell mente de". Så når deres varn var alt fra 6mnd til 1år sov ikke demmers barn på natten enda.
Denne gangen skal jeg ha med nattklær til baby på føden (vet at jeg blir der noen dager) så innfører vi jo naturlig kveldsstell osv sammens med storesøster sitt kvelds og morgenstellDet som er så fint med disse "rutinene" er at det går veldig naturlig av seg selv! Og det er ikke noe man stresser med, matingen osv kom naturlig oppi alt dette
bare et tips!!
![]()
Ikke min - i starten sov hun hele nettene og måtte vekkes for mat så hun gikk opp i vektAmmet du? I så fall høres jo nettene veldig lange ut i starten? De fleste babyer som ammes vil jo våkne for mat noen ganger i løpet av natta.
Ammet du? I så fall høres jo nettene veldig lange ut i starten? De fleste babyer som ammes vil jo våkne for mat noen ganger i løpet av natta.