N
neledam
Guest
Er det noen her som har lyst til å dele rutinene sine med meg?
Slik går dagene her:
Kl 8 står vi opp (men hun har stort sett vært våken i senga si fra kl 7). Steller først, spiser 3/4 porsjon grøt etterfulgt av 170 ml mme.
Hun leker litt på gulvet mens mammaen spiser frokost og drikker kaffe.
Legges for en liten lur i 10 tiden. Sover stort sett bare i 30 min da, en sjelden gang lengre.
Etter dette pleier vi å dra ut en tur/handle/kjøpesenter/trilletur/besøk og lignende.
Kl 12 får hun frukt og brødskive. Spiser litt over en halv skive, stort sett med leverpostei. Vann til maten, vil ikke ha mme.
Kl 13.30 pleier jeg å legge henne igjen (med mindre hun sov lengre til lur nr1). Sover da stort sett 1,5 time.
Kl 15.30 spiser hun middag. Ca et halvt middagsglass med vann til.
Kl 18.00 spiser hun 1 porsjon grøt.
Tar kveldsstellet ettet dette så får hun 200 ml mme rett før hun skal sove.
Sovner innen kl 19 og sover hele natta.
Åler seg kun rundt i ring foreløpig og bakover. Kan ikke sitte enda.
Hvordan ser dagene deres ut?
Tror jenta mi trenger mer søvn på dagen, må stort sett bære rundt på ho fra kl 17 til leggetid.. men aner ikke hvordan jeg skal få ho til å sove lengre
Slik går dagene her:
Kl 8 står vi opp (men hun har stort sett vært våken i senga si fra kl 7). Steller først, spiser 3/4 porsjon grøt etterfulgt av 170 ml mme.
Hun leker litt på gulvet mens mammaen spiser frokost og drikker kaffe.
Legges for en liten lur i 10 tiden. Sover stort sett bare i 30 min da, en sjelden gang lengre.
Etter dette pleier vi å dra ut en tur/handle/kjøpesenter/trilletur/besøk og lignende.
Kl 12 får hun frukt og brødskive. Spiser litt over en halv skive, stort sett med leverpostei. Vann til maten, vil ikke ha mme.
Kl 13.30 pleier jeg å legge henne igjen (med mindre hun sov lengre til lur nr1). Sover da stort sett 1,5 time.
Kl 15.30 spiser hun middag. Ca et halvt middagsglass med vann til.
Kl 18.00 spiser hun 1 porsjon grøt.
Tar kveldsstellet ettet dette så får hun 200 ml mme rett før hun skal sove.
Sovner innen kl 19 og sover hele natta.
Åler seg kun rundt i ring foreløpig og bakover. Kan ikke sitte enda.
Hvordan ser dagene deres ut?
Tror jenta mi trenger mer søvn på dagen, må stort sett bære rundt på ho fra kl 17 til leggetid.. men aner ikke hvordan jeg skal få ho til å sove lengre