Rutiner

Jeg prøvde å telle ammingen i går, tror det ble 9 eller 10 på et døgn.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app[/quote

E det eg e oppi på natta omtrent :(

❤️Gutt 24.02.14❤️

Du skal ikke vurdere å gi grøt da? Kanskje det metter lenger?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vanligvis sovner han i vognen men her hos meg har det drevet og tordnet og regnet de siste dagene så eg tørr ikkje gå ut :p
Det er veldig lite soving på han og det blir veldig slitsomt.. har lagt om på alt eg spiser igjen no, for å få slutt på magevondten..
Men eg må bare si det, i natt har vært en deilig drøm og er plutselig en helt annen baby... Han sovnet rundt halv elleve, vekket meg i seks tiden, lå og pratet litt i sengen, ammet han og no sover han enda....

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Her har jeg fått en ny baby etter at jeg kuttet ut melk :-)

Du skal ikke vurdere å gi grøt da? Kanskje det metter lenger?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Han får graut til frukost, lunch pg kvelds + halvt glass med middag + pupp... Prøvd uten graut, prøvd med berre litt graut, prøvd med berre middag, prøvd med middag på kvelden osv. Prøver å gi mme på kvelden, men det likar han ikkje... Så no veit eg ikkje ke eg ska gjera...

❤️Gutt 24.02.14❤️

Han får graut til frukost, lunch pg kvelds + halvt glass med middag + pupp... Prøvd uten graut, prøvd med berre litt graut, prøvd med berre middag, prøvd med middag på kvelden osv. Prøver å gi mme på kvelden, men det likar han ikkje... Så no veit eg ikkje ke eg ska gjera...

❤️Gutt 24.02.14❤️
Spiser han godt på natta, eller er det mest for kosen sin del?

Februar-14 mamma <3

Spiser han godt på natta, eller er det mest for kosen sin del?

Februar-14 mamma <3

Han ete godt. Har prøvd å tilby vatn men da hylskrik han :( Kun når han har hatt mareritt han brukar puppen for kos, men det er utenom dei andre gongane :O
No i Bulgaria er det heller ikkje heten på kvelden som plagar han da der er ganske kalt i leiligheten.

❤️Gutt 24.02.14❤️

Back
Topp