er det noen her som har begynt med leggerutiner? Hva tid legger deres små seg? hva tid tenker dere og begynne med grøt? Føle meg så grønn på forskjellige ting....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Her e d tredje kvar time:/ å i 3 tiden så er det litt vanskelig å få han til og sove i sin seng igjen
Tja hmm ikke egentlig rutiner her... Prøver å være i seng alle mann til rundt 22-22.30 så er det lesing, amming og kos før hun sovner kanskje 23 eller en gang før 00.30! Hun våkner en gang mellom 04.30-07.00 for nattmat, og så er det full morgen klokken 09.00
Helt normalt! Jeg hadde det slik på min første og brukte utrolig mye tid på å få roet han i egen seng. Det er instinkt hos baby som gjør at de blir urolige. De er fra naturens side skapt for å gråte når de kommer bort fra mamma. Så liten som h*n er nå kan du gjerne la baby sove sammen med deg, så lenge du sover bedre da. Rundt 4-5 mnd kan du bli litt mer konsekvent på at h*n skal sove i egen seng.Ok. Her e d tredje kvar time:/ å i 3 tiden så er det litt vanskelig å få han til og sove i sin seng igjen
Innstill deg på at det varer lengre du.. Det er så tungt å bli skuffa. Jeg ble i allefall det sist..Ja nå sover han 5timer ihvertfall fyrste del av natten. Våkner mellom 11 og tolv. Så er det kl 3 og 6 som regel. Håper det blir bedre. Går helt i halv svima når han våkner ihvertfall kl 3 og når han ikke vil sove mer i sin egen seng. Hehe. Ja har tatt han oppi vår seng da. Hvis han ikke vil roe seg. Men når han får mat i 11-12 tiden så går det fint og legge han tilbake. Håper det blir bedre for hver dag nå når han nærmer seg 3 mnd, men selvfølgelig kan det vare lengre.