Rutiner på kvelden/natta

Foreløpig så steller og legger vi han samtidig med oss. Han sover i sengen sammen med oss og jeg ammer han 3-4 ganger på natt. Jeg sovner som regel så fort han begynner å suge og våkner igjen når han vil ha mat igjen :-) Etterhvert kommer vi nok til å legge han i egen seng på kvelden (og etablere kveldstellrutine) og så ta han over i sengen vår når han skal ha mat. Det fungerte veldig greit med storebror.

Her legges hun ved 19 tiden, slik at storesøsteren får litt tid alene med oss. Så er det pupp ca kl 22, 01 og igjen kl 06.

Sover i egen seng på eget rom vis a vis våres rom :) ammer på rommet hennes på kvelden og natten :)

Her er det ikke noen rutiner enda :p Håper å få det etterhvert ;) Samboern er hjemme 1 mnd så han tar seg av storebror. Som dessuten er veldig pappadalt ;)

Her legger han seg med oss på kvelden :) sover litt i vår seng og litt i egen seng :) Så her er det ikke no rutine enda. Rutinene kommer etterhvert når han er litt større ;) <3

Pysj og stell når vi legger oss ca 23-00. Ammes rundt kl 2-3, 5 og 6-7. Her er mye samsoving. :)

Ingen store rutiner her. Legger seg sammen med oss i 22-23 tiden. Får først en pupp, vekkes med stell og pysj, så en sove pupp. Akkurat samme på morgenen i 10-11 tiden.

Er hun som bestemmer nøyaktig klokkeslett. Legger oss når hun våkner på kvelden (hvis jeg ikke er kjempe sliten, da vekker jeg henne) og står opp når hun våkner.

Spiser i snitt hver 3.time på dagen. De to siste nettene har hun hatt en 5 timers søvnperiode først på natta. Burde egentlig maks gå 4t mellom hver amming, men hun spiser veldig mye på dagen og enda mer på kvelden, så synes det er godt med 5-timer søvn.

Sover i babynestet mellom hodeputene våre i senga vår. Hun gulper så masse så gidder ikke ha henne i egen seng.

Back
Topp