Rutiner ?? Og Soving??

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Har dere fått rutiner ang Soving. Her legger lille seg når jeg legger meg. So er og spiser om natta. Står opp i 8 tia. Steller og ordner oss og så sover ho igjen. Men ikke nå fast. Spiser og sover og er våken sånn som ho vil. Har lyst og prøve på mere rutiner når det kommer til Soving og kansje få til Soving ute i vogn. Noen som har begynt med det fast.

Hvordan er dagene deres ?

Her våkner vi i 7-8 tiden , ligger og drar oss i ett kvarters tid, står opp og steller oss og spiser frokost før mini krever første dupp i 10-11 tiden ca. Sover til 12-1 tiden hvis jeg er heldig før vi spiser lunch. Så er han som regel våken en stund før han ofte trenger en dupp til i 15-16 tiden. Da sover han gjerne til 17 tiden og er våken for middag og kveldsstell i 19 tiden. Innimellom spiser han litt når det passer han. Mistenker tannfrembrudd så må jobbes en del med å få han til å sove på dagtid så det blir ofte til at han blir overtrøtt og gjerne sulten igjen før han sovner da han også er så utrolig nyskjerrig at han ikke skal sove og heller få med seg alt som skjer. Blir nok en nyskjerrig kar når han blir eldre:-). Sovner gjerne for natten en gang mellom 19.30 og 21.30, sover somregel i stuen med meg frem til jeg legger meg ennå men vurderer å prøve å få til litt rutiner med ihverfall legge han i nestet på rommet for natten når han først har sovnet godt. Men han er en utrolig lett sover så kan bli en utfordring.

Her tar han kvelden 19-19.30 og våkner rundt 00.00 ammes da. Og våkner da ennå en gang rundt 3 så vil han gjerne stå på rundt 06.00-06.30 så da starter dagen for oss. Det er det eneste som har blitt rutine her.

Nei! Har aldri skjønt pionerer med rutiner med liten babis. Nora legger seg med meg og våkner til mating en el flere ganger i løpet av natta. Så våkner jeg 8-9, og hun sover ofte lengre.

Mi er snart 8 uker og legger seg med meg ca 23.00, så sover hun til rundt 7, da vil hun ha mat før hun sover en liten time til :) På dagtid har jeg nå begynt å legge henne ut i vogna i 10-tiden, da sover hun ca 2 timer, så sover hun igjen på trilletur i 2-3 tiden i ca 2 timer... Synes det er veldig greit å ha litt rutiner på sovingen nå, da kan jeg planlegge litt mer hva jeg kan gjøre mens hun sover :)

8 uker her, og hun legger seg hver kveld mellom halv ni og halv ti, våkner mellom 02:30-03:30 for dobbel pupp, da sover hun til 07:00 ca, da står vi opp å koser oss med litt frokostpupp, skift og pappa kos før han drar på jobb. Så etter en time er det litt pupp til før hun sovner en tjue minutter, rundt 10-10:30 legger jeg henne i vogna og der sover hun til jeg vekker henne... Tre fire timer lar jeg henne sove om natta har vært normal :) Så våken noen timer før en blund, denne er som regel kort og ettermiddagen består av litt surk og masse pupp, også utover kvelden... Ikke anledning og ut med vognen på ettermiddagen, så hun får liksom ikke helt slått seg til ro.. :/ Men så bikker klokka halv ni, og hun roer seg veeeeldig og vet det er kveld og kveldspupp ;) Detter har foregått sånn i tre uker nå :) Men forberedt på forandringer, MEN føler hun har funnet ut at natt er natt :D

Mi er snart 8 uker og legger seg med meg ca 23.00, så sover hun til rundt 7, da vil hun ha mat før hun sover en liten time til :) På dagtid har jeg nå begynt å legge henne ut i vogna i 10-tiden, da sover hun ca 2 timer, så sover hun igjen på trilletur i 2-3 tiden i ca 2 timer... Synes det er veldig greit å ha litt rutiner på sovingen nå, da kan jeg planlegge litt mer hva jeg kan gjøre mens hun sover :)
Er hun våken da hele kvelden frem til 23?! Ikke sjangs her å ha snuppa våken så lenge utover kvelden... Hadde hun vært det så hadde hun nok sovet helt til morran, *drøm*

Er hun våken da hele kvelden frem til 23?! Ikke sjangs her å ha snuppa våken så lenge utover kvelden... Hadde hun vært det så hadde hun nok sovet helt til morran, *drøm*
Hun smådupper gjerne 5 min her og der fra 17.00 av, men ingen skikkelig soving... Men hun har sovet så lenge om natten fra hun var 2-3 uker gammel, så ganske heldig der :)

Hun smådupper gjerne 5 min her og der fra 17.00 av, men ingen skikkelig soving... Men hun har sovet så lenge om natten fra hun var 2-3 uker gammel, så ganske heldig der :)
Heldig dere er :)) Da sover babyen din godt, å det er bra:) God tid å hvile i en tøff utviklingsperiode <3

Lille legger ser mellom 19.00-20.30 og sover da stort sett til 06.00. Spiser noen ganger i 03.tida, men sovner da i senga si igjen etterpå :)

Lille her legger seg mellom 19 og 21. Våkner som regel 2-3 ganger i løpet av natten for mat før vi står opp kl. 7 :)

Hun legger seg mlm 20-21. Sover da til kl 06. Spiser å sover til kl 08. Etter det har jeg ikke noe fast rutine. Men hun sover gjerne en lang dupp utpå dagen.

Back
Topp