Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
noen som har starta med faste rutiner på legging? Jeg har begynt å legge henne ca 20.30-ish alt ettersom hvordan det passer med amming/soving på dagen.
Det er så godt! Hun sover så mye bedre de dagene dette passer. Hun er nå snart 7 uker...
Men om du legger henne så "tidlig" når spise hun/våkner hun for morgonen da?![]()
Våkner når jeg legger meg ca 23.30-24. Så 04 - 08-11. Tror jeg har fått en sovebaby...Men om du legger henne så "tidlig" når spise hun/våkner hun for morgonen da?![]()
Vi fikk rutine for et par uker siden. La ho kl 21, sov til 01. Våken fra 01-03, sov fra 03-07 og fikk mat. Og sov til 10 ca.
Men av en eller annen grunn funka ikke det lenger, så nå er vi tilbake til null rutiner -.- ho liker ikke å sove på natten og sovner ikke før 3-4 tiden på natten![]()
Det samme har jeg hørt av andre som har barn. Men vi forsøker å legge oss rundt ni på kvelden, resten av dagen tar vi som det kommer.Det første året vil gjerne rutinene hos de små endre seg en rekke ganger, og gjerne når man endelig tenker at de har fått en rutine![]()
![]()
Det første året vil gjerne rutinene hos de små endre seg en rekke ganger, og gjerne når man endelig tenker at de har fått en rutine![]()
![]()
Våkner når jeg legger meg ca 23.30-24. Så 04 - 08-11. Tror jeg har fått en sovebaby...