Rutine på soving og amming

Bkno1922872

Betatt av forumet
Føler oss veldig heldige som har fått så gode rutiner på natta - lillegull sovner i 22-tiden på kvelden og kan sove helt til 07.30 hvis jeg putter i smokken når hun mister den. Litt urolig fra klokka 06 og utover men sover :-) utrolig deilig at både jeg og mannen får nok sammenhengende søvn!
Har også ganske rutine på ammingen nå, blir 6-7 måltid om dagen, første i senga når hun våkner, og siste ca kl 20/21 :-) puppene er ikke sår lenger og jeg har ikke like mye spreng så ammingen går som en drøm :-)
Jeg var selv kolikkbarn og vi var forberedt på det verste men dette var ikke forventa - er såå glad for at det går så fint :p

Her også har vi rutiner på amming og soving. Jenta mi sover fra ca 20 til ca 4.30, litt amming og så sover hun til 7. Bare blid når hun er våken. Førstemann hadde kolikk, så føler oss utrolig heldige nå❤

Ingen rutine.. Den ene ammingen går inn i den andre, null pauser med mindre han får mme, da får jeg kanskje 5-10 min før han trenger puppen til å sovne igjen. Tuller mesteparten av natta også.

Her er det 0 rutiner på noe, kolikk og gulping setter en stopper for å prøve å få til noe også

Eneste rutiner her er at han tar kveld mellom 19 og 20, spiser siste flaske rundt kl 19, og første nattmat flaske kl 12,så 3 og 6. Da er det morgen..

Hmm... Vi kler på pysj kl 21, ammer og prøver å sovne henne. De siste nettene har hun plagdes og ikke sovnet før etter ei stund. Så sover hun til mellom klokka 3 og 4 (bank i bordet), i natt sov hun til 4.45 :o har prøvd å go henne smokken, men da blir hun illsint, så må forte meg å få frem puppen. Men da går det va 20min før hun sover igjen. Så sover hun til 7.30 ca. Da vil hun som regel ha mat og så er hun våken etter det. Jeg prøver å få henne til å sove litt ekstra for jeg er som regel så trøtt. Noen ganger går det bra, andre ganger ikke. Vi er hvertfall oppe før 9.30.

Back
Topp