Rusta

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Noen som har kjennskap til denne butikkjeden??? Åpner her om noen dager og lurer på om den er verdt å sjekke ut.... Vet ikke om di har butikker andre plasser i Norge men hvertfall i Sverige...

Ja de har åpnet her hos oss. Greie priser ig de har så og si alt mulig

Blir litt som Europris som nevnt over her ;)

Farlig butikk å gå på da, for finner vel alltids noe en trenger ;)

Har ikke vært der, men er åpnet en i Bergen. Hører de har alt mulig, og at prisene er billige :) må sjekke den ut en dag :)

Det bør du gjøre.
Den har vel åpnet i Åsane? Hvor, vet du?:)

Har vært på Rusta på Norby, og det er nå litt greie ting til en billig penge. Mye drit også såklart, men sånn er det jo:P

Finnes mange her i Sverige, men visste ikke at de har kommet til Norge og.
Myw ræl, men mye gøy og :-)

som europris egentlig :)
vi er der noen ganger om det er ting vi trenger og vi er kjempe fornøyd med de tingene vi har kjøpt der :)
føler de i sverige ihvertfall har MYE tilbud og mer ting enn europris :)
men nå får jeg ofte reklame i posten derfra da :p

Hadde aldri hørt om den før idag :P Sjefen på jobb hadde sett reklame i avisen at de skulle åpne her på torsdag :) Ho kjenner til denne kjeden og gleder seg veldig til de åpner her. Hun mente man kunne sammenligne denne butikken med Nille, Europris osv :)

Hadde aldri hørt om den før idag :p Sjefen på jobb hadde sett reklame i avisen at de skulle åpne her på torsdag :) Ho kjenner til denne kjeden og gleder seg veldig til de åpner her. Hun mente man kunne sammenligne denne butikken med Nille, Europris osv :)

Ikke jeg heller før jeg leste avisen i dag :-) Men ut fra reklamen der så det ut som di kunne ha litt av hvert til en grei pris :-) Men har kortere vei til europris så kommer nok ikke til å dra dit så ofte men må så sjekket ut hvertfall :-)

Ikke jeg heller før jeg leste avisen i dag :) Men ut fra reklamen der så det ut som di kunne ha litt av hvert til en grei pris :) Men har kortere vei til europris så kommer nok ikke til å dra dit så ofte men må så sjekket ut hvertfall :)

Ja, de hadde veldig mye til rimelige priser :) Så er de så sjenerøse at de deler ut gavekort på 1000 kr til de 100 første som møter opp! Synd at jeg er på jobb da :P hehe

Ja, de hadde veldig mye til rimelige priser :) Så er de så sjenerøse at de deler ut gavekort på 1000 kr til de 100 første som møter opp! Synd at jeg er på jobb da :p hehe

tror ikke jeg skal satse på å være blant di akkurat.... :p

Hehe nei, kanskje ikke :p Vet ikke om jeg hadde orka det heller... folk er jo gale når det gjelder sånn.. ser for meg folk begynner å knuffe å dytte i hverandre for å bli blandt de 100 første :p

hehe ja alt for å få noe gratis :-) passer dårlig inn på en sånn plass som høygravid ;)

Back
Topp