Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør man alltid på slike butikkerFarlig butikk å gå på da, for finner vel alltids noe en trenger![]()
Har ikke vært der, men er åpnet en i Bergen. Hører de har alt mulig, og at prisene er billigemå sjekke den ut en dag
![]()
Ja den ligger visst i gamle IKEA byggetDet bør du gjøre.
Den har vel åpnet i Åsane? Hvor, vet du?
Har vært på Rusta på Norby, og det er nå litt greie ting til en billig penge. Mye drit også såklart, men sånn er det jo![]()
Hadde aldri hørt om den før idagSjefen på jobb hadde sett reklame i avisen at de skulle åpne her på torsdag
Ho kjenner til denne kjeden og gleder seg veldig til de åpner her. Hun mente man kunne sammenligne denne butikken med Nille, Europris osv
![]()
Ikke jeg heller før jeg leste avisen i dagMen ut fra reklamen der så det ut som di kunne ha litt av hvert til en grei pris
Men har kortere vei til europris så kommer nok ikke til å dra dit så ofte men må så sjekket ut hvertfall
![]()
Ja, de hadde veldig mye til rimelige priserSå er de så sjenerøse at de deler ut gavekort på 1000 kr til de 100 første som møter opp! Synd at jeg er på jobb da
hehe
tror ikke jeg skal satse på å være blant di akkurat....![]()
Hehe nei, kanskje ikkeVet ikke om jeg hadde orka det heller... folk er jo gale når det gjelder sånn.. ser for meg folk begynner å knuffe å dytte i hverandre for å bli blandt de 100 første
![]()