Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant alt du sier. Men det er liksom feiringen når de skal inn i voksne livet. De fyller tross alt 18 det året.Litt usikker. Det er jo artig å se dem, de har det gøy, men syns ikke noe om at russetiden er midt i eksamen (ikke alle som klarer å prioritere det) og folk er ikke forsiktige nok så en hører jo hvert år om voldtekter. Dessuten er det pengesløseri og mye fyll.
Altså mange sparer hele videregående for å få det de vil og de respekterer jeg men de papparussene er helt på trynet. De har jo ikke en gang pimpa bilene og bussene selvDen burde bli. Men den burde være slik den var.... 17 dager morro med gammel bil og gode venner... Ikke *pappakjøperbusstilenmill* og start i april.... Syns utviklingen har vært skremmende bare siden jeg var russ![]()
Altså mange sparer hele videregående for å få det de vil og de respekterer jeg men de papparussene er helt på trynet. De har jo ikke en gang pimpa bilene og bussene selv
Det er sant alt du sier. Men det er liksom feiringen når de skal inn i voksne livet. De fyller tross alt 18 det året.
Jækla synd at de ikke klarer å forholde seg til regler og utøver både fysisk og psykisk vold. ..noe som ikke skal høre til samfunnet
Satt på så på den som kom i dag kl 0530. Den var shabby men tror alle pengene gikk til anlegget. Rusta i hele uteområdene når de kjørte forbiRussebil/buss skal jo være shabbyden skal jo brukes til rølp og morro... Nå er det jo busser til millioner med egne teamlåter laget av kjente dj'er osv... Hvor ble det av sjarmen...
Men ja de som sparer er det respekt for. Men ingen på den alderen har klart å spare opp så mye penger som mange av bussene koster...
Haha jo den forstår jeg men her er vi heldige. Russen holder seg til sentrum ikke rett utenfor så vi slipper mye bråkJeg HATER russ! Iallefall når de spiller til kl 3 hver eneste natt fra nå til 17 mai... Holder på å bli koko!