MyeFikk du ja fra han du fridde til?
haha
Det gjorde jeg faktisk. En kjekk stram kar i militæruniform
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MyeFikk du ja fra han du fridde til?
haha
Det gjorde jeg faktisk. En kjekk stram kar i militæruniform![]()
Veldig artig tid jaHvordan reagerte læreren?
![]()
Tror ikke han syntes det var så veldig gøy klokken 15:30 en fredag etter jobb når man vil hjem.mener vi brukte en sånn storpakkning med toalettpapir i tillegg. Han skal være glad det ikke regnet den dagen
![]()
Jeg tok en del knuter, måtte kjøpe ny dusk
Nå må jeg gå og hente lua og se....
Jeg:
Spiste softis med ketchup og sennep
Gikk polferd (fra fergekaia til polet)
Spiste den største menyen på BK på 5 min
Spiste 5 bananer på 1 minutt
Spiste lunsj i rundkjøring (mye spising gitt)
Kjørte 5 gng rundt rundkjøringa (tror faktisk ikke det var knute det året, men var alltid ellers og hadde gleda meg til det i mange år)
Satt på pulten en hel time
0 fravær
Alle dager i russebukse
Skifte til gymtøy i "trekanten" (oppslagstavla på skolen, der man kunne se bena til den som stod inni. *Skifta bare topp. Vi skulle gå tur, og jeg skulle jo bruke buksa hele russetia)
Edru
Edru natt til 17.mai
Tygga en pakke hubba bubba en hel time
Festa L på politibil
+++
Ja, jeg son i utgangspunktet ikke liker ketchup slet litt ekstra med den. Men hva gjør man ikke for knutene?Ohh, mye=) Høres ut som du hadde det gøyDen soft isen må ha smakt dritt
![]()
Ja, jeg son i utgangspunktet ikke liker ketchup slet litt ekstra med den. Men hva gjør man ikke for knutene?![]()
Haha, her var det mye morsomt men lo høyt når jeg leste siste setningen om møbelbutikken og faenskap! Genialt! Frister å prøve dette selv selv om russetiden var leeeeenge sidenJeg tok solokorken for å være edru hele russetiden, en ispinne for å bade naken i sjøen før 1. mai, rosa fjær for å kysse medruss av samme kjønn, pizzakvittering for å bestille pizza i timen og få den levert i klasserommet, viskelær for å sitte under pulten en time, playmofigur for å holde igjen en rulletrapp og lage kø, snurrebass for X antall runder i en rundkjøring, ring for å fri til en fremmed på gata, fiskesnøre for å fiske i kumlokk i gågata, noe for å sitte en gitt tid på hesten i Markens, Frisk-pakke for å styrte en Farris og en pakke frisk på 1 minutt (tok meg 30 sekund), bit av Big Mac-pappen for å spise opp en hel Big Macmeny på under en gitt tid, nøkkel for å stenge en førsteklassing inne på do i ti minutt, oransje sløyfe for å kjøpe gatemagasinet i Kristiansand, sov i ro for å gå med nattøy på skolen. engangshanske for å farge håret i russefargen. Også har jeg et mentospapir i lua, men den husker jeg faktisk ikke hva var. Lurer på om det var å krype gjennom baksetet på en bil som stod på rødt lys? Er i hvertfall dette jeg husker.
Og så fikk vi ett eller annet for å gå innom en møbelforretning for å spørre om de hadde faenskap.
Jeg har fortrengt russetida :/