Russeknuter

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Tok du mange og hadde lua full:P?
Husker du noen av dem du tok?;)

Selv var jeg ikke så aktiv med de der knutene, og tok ingen av de grove gitt:P

De jeg husker jeg tok:
Krabbet på alle fire gjennom sentrum.
Syklet på trehjulsykkel gjennom sentrum.
Satt under pulten en hel klassetime.
Rakk opp hånden og svarte helt random og feil på det læreren spurte om.
Grillet i rundskjøring.

:D:D:D

Nå vat jeg russ i 1998, så får se hva jeg husker... :P

Sov i en rundkjøring
Kjørte 25 runder i en rundkjøring
Kysset en politimann
Fikk hjelp av politiet
1 våkenatt
Gikk i pysj på skolen
Spiste x antall pakker Hubba Bubba på en gang
Kastet kokosbolle i ansiktet på en 1./2.klassing
Krabbet inn i en butikk og bjeffet foran hundekjeksen
Krabbet gjennom gågata

Hadde ganske snille knuter på den tiden, visst :P

Nå vat jeg russ i 1998, så får se hva jeg husker... :p

Sov i en rundkjøring
Kjørte 25 runder i en rundkjøring
Kysset en politimann
Fikk hjelp av politiet
1 våkenatt
Gikk i pysj på skolen
Spiste x antall pakker Hubba Bubba på en gang
Kastet kokosbolle i ansiktet på en 1./2.klassing
Krabbet inn i en butikk og bjeffet foran hundekjeksen
Krabbet gjennom gågata

Hadde ganske snille knuter på den tiden, visst :p

Artig:D Våkenatten hadde jeg også selvsagt:P Den er vel nesten obligatorisk:P

Vi spiste frokost i en rundkjøring i hvertfall. Og jeg og en russeveninne pusset et gangfelt i sentrum med tannkost! Det vakke særlig populært gitt.. Men vi holt på å le oss fillete. Utover det husker jeg ikke flere men vet jeg tok noen til :)

Ja tok ganske så mange. Både snille og litt grovere :-P
var både no nakenhet, sex, rundkjøring, spising og drikking involvert :-P

Oi.... Så jo russelua mi for ikke så lenge siden, men husekr jo ikke hva de forskjellige sto for....... De jeg husker er:
- kyssa ruddepresidenten
- suge oss fast på vinduet på døra til lærerrommet i x antall minutter
- gå tur med en fisk i bånd inne på butikken
- kjøpe kondom uten å snakke
- gå med klærne bakfrem en hel dag
- spise frokost i rundkjøring

Var russ i 2003, ble eliteruss husker jeg, og det er vel det jeg husker :p
Noen av knutene:
  • Kysset en politimann
  • Spiste 2 kg bananer ila 45 min
  • Skrubben flisene på ett kjøpesenter med tannbørste
  • Fisket i kumlokkene
  • Skitur til polet
  • Overnatting i rundkjøring
  • Våkenatt
  • Sitte under pulten i en skoletime
  • Springe til midten på ei bru, skrelle og spise en appelsin og springe helt over til andre siden, naken.
  • Diskutere høylytt størrelsen på agurkene sammens med medruss
  • Sex med blåruss og utendørs
  • Bjeffe foran hundematen i butikken
  • Kjøpe kondomer uten å snakke
  • Kysse russepresidenten
  • Sitte med finger i øret hele timen
  • Tømme en kasse øl sammens med 2 andre medruss i en telefonkiosk, og i toppen av ett tre
  • Spise 6 kinderegg og bygge figurer på 8 min
Tja, pluss en hel del andre ting. Det var en finfin tid :D

Gikk siste året mitt på VGs med helt nye folk og helt ny plass, og kom ikke så godt overens med noen egentlig, så her ble det ikke gjort en eneste knute og 17 mai feiret jeg i hjembygda med russen/vennene mine der! :) det var mye mer ålreit :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi spiste frokost i en rundkjøring i hvertfall. Og jeg og en russeveninne pusset et gangfelt i sentrum med tannkost! Det vakke særlig populært gitt.. Men vi holt på å le oss fillete. Utover det husker jeg ikke flere men vet jeg tok noen til :)

Vil jeg tro dere gjorde ja, til trafikante sin store fortvilelse:P Haha:D

Oi.... Så jo russelua mi for ikke så lenge siden, men husekr jo ikke hva de forskjellige sto for....... De jeg husker er:
- kyssa ruddepresidenten
- suge oss fast på vinduet på døra til lærerrommet i x antall minutter
- gå tur med en fisk i bånd inne på butikken
- kjøpe kondom uten å snakke
- gå med klærne bakfrem en hel dag
- spise frokost i rundkjøring

Den med fisk i bånd må være et artig syn:D En fryst fisk liksom?:P

Var russ i 2003, ble eliteruss husker jeg, og det er vel det jeg husker :p
Noen av knutene:
  • Kysset en politimann
  • Spiste 2 kg bananer ila 45 min
  • Skrubben flisene på ett kjøpesenter med tannbørste
  • Fisket i kumlokkene
  • Skitur til polet
  • Overnatting i rundkjøring
  • Våkenatt
  • Sitte under pulten i en skoletime
  • Springe til midten på ei bru, skrelle og spise en appelsin og springe helt over til andre siden, naken.
  • Diskutere høylytt størrelsen på agurkene sammens med medruss
  • Sex med blåruss og utendørs
  • Bjeffe foran hundematen i butikken
  • Kjøpe kondomer uten å snakke
  • Kysse russepresidenten
  • Sitte med finger i øret hele timen
  • Tømme en kasse øl sammens med 2 andre medruss i en telefonkiosk, og i toppen av ett tre
  • Spise 6 kinderegg og bygge figurer på 8 min
Tja, pluss en hel del andre ting. Det var en finfin tid :D

Det var en del:D Imponerende:D;)

Gikk siste året mitt på VGs med helt nye folk og helt ny plass, og kom ikke så godt overens med noen egentlig, så her ble det ikke gjort en eneste knute og 17 mai feiret jeg i hjembygda med russen/vennene mine der! :) det var mye mer ålreit :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser den:) Ville nok gjort det samme selv da ja:D

Jeg tok solokorken for å være edru hele russetiden, en ispinne for å bade naken i sjøen før 1. mai, rosa fjær for å kysse medruss av samme kjønn, pizzakvittering for å bestille pizza i timen og få den levert i klasserommet, viskelær for å sitte under pulten en time, playmofigur for å holde igjen en rulletrapp og lage kø, snurrebass for X antall runder i en rundkjøring, ring for å fri til en fremmed på gata, fiskesnøre for å fiske i kumlokk i gågata, noe for å sitte en gitt tid på hesten i Markens, Frisk-pakke for å styrte en Farris og en pakke frisk på 1 minutt (tok meg 30 sekund), bit av Big Mac-pappen for å spise opp en hel Big Macmeny på under en gitt tid, nøkkel for å stenge en førsteklassing inne på do i ti minutt, oransje sløyfe for å kjøpe gatemagasinet i Kristiansand, sov i ro for å gå med nattøy på skolen. engangshanske for å farge håret i russefargen. Også har jeg et mentospapir i lua, men den husker jeg faktisk ikke hva var. Lurer på om det var å krype gjennom baksetet på en bil som stod på rødt lys? Er i hvertfall dette jeg husker.

Og så fikk vi ett eller annet for å gå innom en møbelforretning for å spørre om de hadde faenskap.

Husker jeg satt i en telefonkiosk en time sammen med 6 andre russ (trangt!), spiste 2pakker kinderegg og bygde tingene på så så lang tid, satt under pulten en hel time, surra bilen til læreren inn i toalettpapir, kjørte 5 runder rundt rundkjøringen med fløytat inne, sykla på 3hjulsykkel i sentrum, fingeren i øret en hel time.. Morsom tid det der :)

Jeg tok solokorken for å være edru hele russetiden, en ispinne for å bade naken i sjøen før 1. mai, rosa fjær for å kysse medruss av samme kjønn, pizzakvittering for å bestille pizza i timen og få den levert i klasserommet, viskelær for å sitte under pulten en time, playmofigur for å holde igjen en rulletrapp og lage kø, snurrebass for X antall runder i en rundkjøring, ring for å fri til en fremmed på gata, fiskesnøre for å fiske i kumlokk i gågata, noe for å sitte en gitt tid på hesten i Markens, Frisk-pakke for å styrte en Farris og en pakke frisk på 1 minutt (tok meg 30 sekund), bit av Big Mac-pappen for å spise opp en hel Big Macmeny på under en gitt tid, nøkkel for å stenge en førsteklassing inne på do i ti minutt, oransje sløyfe for å kjøpe gatemagasinet i Kristiansand, sov i ro for å gå med nattøy på skolen. engangshanske for å farge håret i russefargen. Også har jeg et mentospapir i lua, men den husker jeg faktisk ikke hva var. Lurer på om det var å krype gjennom baksetet på en bil som stod på rødt lys? Er i hvertfall dette jeg husker.

Og så fikk vi ett eller annet for å gå innom en møbelforretning for å spørre om de hadde faenskap.

Mye:D Fikk du ja fra han du fridde til?:Phaha

Husker jeg satt i en telefonkiosk en time sammen med 6 andre russ (trangt!), spiste 2pakker kinderegg og bygde tingene på så så lang tid, satt under pulten en hel time, surra bilen til læreren inn i toalettpapir, kjørte 5 runder rundt rundkjøringen med fløytat inne, sykla på 3hjulsykkel i sentrum, fingeren i øret en hel time.. Morsom tid det der :)

Veldig artig tid ja:D Hvordan reagerte læreren?:P

Back
Topp