ruslet en liten tur inn på generell

Jeg er med på den tanken. Men jeg vil ikke ha det slik her inne, at det alltid er dulling, kjekt med dulling altså, men ikke overdrevet dulling. Liker det ikke når alle blir "nikkedukker" og sier seg enig med alt. Bare for å unngå diskusjoner...

Og hvis det oppstår diskusjoner tror jeg det er viktig med selvironi, og en hel masse SAKLIGHET...tror kvinnfolk generelt har godt av noen saklige diskusjoner nå og da..! Greit å få ut litt frustrasjon på [;)]

Men for all del, den gode stemningen det er her inne må vi prøve å ivareta [:D]

ORIGINAL: Ella~83

Deal! [;)]

Helt klart!!![:D]

ORIGINAL: *Emma08*

enig i den[:)]
må være lov å ha forskjellige meninger, men kanskje passe på hvordan vi skriver til hverandre[:)]
kan være uenige uten å være frekke osv[;)]

Signerer[:)]

Enig!

OG: Hvis man er totalt blodig uenig i noe, og diskusjonen blir opphetet, så er det helt lov til å liste seg stille og rolig ut igjen, tenke at livet er for kort, og finne på noe annet.[;)]

Synes også at man skal få lov til å ytre sine meninger. Det er sundt for alle, og det må man rett og slett bare gjøre! Går ikke ellers.

Men slik jeg forstod det så ble det sammenlignet med generell, og slik jeg har sett stemningen der innimellom, så har den vært meget amper, sur og nedvergende dirkete mot enkelt-personer.

Det er jo ikke noe hyggelig i det hele tatt! Og jeg er enig i at vi ikke skal oppføre oss slik. Vi er jo voksne mennesker! Og voksne mennesker trenger både støtte og (heftige diskusjoner), men man har absoultt ikke et inneliggende behov for å hakke ned på og snakke nedvergende mot enkelt-personer. Det er jo mobbing!!

[:)]

Back
Topp