ruslet en liten tur inn på generell

vevina

Forumet er livet
og løp fort ut igjen jeg, syns det er endel krangling.
kan vi ikke love hverandre at vi skal gjøre vårt beste for å bevare den gode stemningen her inne, og at det alltid skal være lov til å spørre om ting, uansett hva???!

og en ting til, kan vi ikke si det sånn at det som blir skrevet her inne, blir her inne (stjålet fra fs). så slipper noen å finne tråder om seg selv e.l. andre plasser......seff etter sunn fornuft da jenter[:)] vil man dele en hyggelig nyhet så er det ikke det jeg mener[;)]

og bare sånn at dere hvet det; jeg synes at det BARE er koselige jenter her inne, og har ikke følt annet en at det er masse plass til alle mine dumme spørsmål[:)] hehe, men la oss jobbe litt for å bevare det fremover å da hormon monsteret sikkert kommer å invaderer oss alle[;)][:)]

Helt enig! [:D]

ENIG.NO [:)]

ORIGINAL: Bina

Er veldig med på den [:D]

ENIG[:D]

ORIGINAL: Ella~83

Deal! [;)]

Er veldig enig, men man må også kunne diskutere og ha forskjellige meninger uten at man skal bli beskyldt for å ødelegge den gode stemninga... Er jo inne på terminforum med første jenta og der var det vel også snakk om å ha en uskreven regel om krangling osv, men det som ble greia tilslutt var at ALLE forsøk på meningsutvekslinger og heftig diskusjon ble klaga på med en gang. Trengte ikke å være småkrangling engang.

Det jeg skal fram til er at når vi etterhvert skal begynne å diskutere utstyr, bilsikring(!!!) og sånne ting så blir det litt oppheta noen ganger, da vil en regel bare gjøre at man får masse tyn for ikke å ha topp stemning. En sånn regel vil jo ikke hindre noe krangling, slik som jeg ser det, den kranglinga som oppstår kommer jo stort sett spontant pga at man blir litt i overkant engasjert eller provosert.

Noen som skjønner hva jeg mener?

Enig med du! Vi er da ikke her for å krangle, men for å backe hverandre[:)]

enig :)

og det må være greit å ha ulike meninger, vi må kunne tåle det. men ikke ondsinnete eller stygge meldinger til hverandre da snupper, vi klarer å si ifra på en orntli måte[;)]

ORIGINAL: vevina

og det må være greit å ha ulike meninger, vi må kunne tåle det. men ikke ondsinnete eller stygge meldinger til hverandre da snupper, vi klarer å si ifra på en orntli måte[;)]

helt enig! det er jo et diskusjonsforum så er jo lov med ulike meninger , men ikke bør hetse hverandre for det. Ingen spørsmål, tråder eller meninger er dumme og vi kan alltid ha en hyggelig tone mot hverandre[:D]

Helt enig med deg vevina[:)]

ORIGINAL: Livva81

ENIG.NO [:)]

Signerer

ORIGINAL: therese*

ORIGINAL: vevina

helt enig! det er jo et diskusjonsforum så er jo lov med ulike meninger , men ikke bør hetse hverandre for det. Ingen spørsmål, tråder eller meninger er dumme og vi kan alltid ha en hyggelig tone mot hverandre[:D]

enig i den[:)]
må være lov å ha forskjellige meninger, men kanskje passe på hvordan vi skriver til hverandre[:)]
kan være uenige uten å være frekke osv[;)]

Diskusjona med sunn fornuft e berre positivt.
Alle har sine meininga og ingen e enige i alt.[;)]

Så om alle bruka sunn fornuft i diskusjona og sjønna at alle har sine meininga om div så skal vell dette bli et bra forum for oss alle!

[:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D]

Mener og huske at det har vært endel krangling på generell forumet
For noen mnd siden [&:] Men da var det noen "buggs" profiler ute og
gikk også da [8D]

med på den ;)

Back
Topp