Rusler stille og forsiktig inn

Nå tror jeg at jeg tar sjansen på å rusle stille og forsiktig inn her :) Har avventet litt etter 3 SA på rad men nå tar jeg sjansen :) Er 6+5 uker i dag, og var på første UL forrige uke hvor alt så langt så bra ut. Krysser fingrene for at vi får beholde denne spiren<3

Gratulerer så mye, håper det går veien denne gangen :D
Bare litt nyskjerrig på hva du fikk se på UL for en uke siden? Jeg skal selv på UL til uka og er da ca 5+2 og er veldig spent på hva de kan se så tidlig :)
 
Gratulerer så mye, håper det går veien denne gangen :D
Bare litt nyskjerrig på hva du fikk se på UL for en uke siden? Jeg skal selv på UL til uka og er da ca 5+2 og er veldig spent på hva de kan se så tidlig :)

Takk!

Var ikke så mye som gikk an å se, men det kommer nok litt an å ultralydutstyret og :) hadde håpet det gikk an å se hjertet, men det var akkurat litt for tidlig. Men han kunne se at det som skulle være der var der, og at størrelsen på embryoet var den størrelsen det skulle være :) når jeg forstørret bilde på pcen hjemme kunne jeg se fosteret såvidt :) masse lykke til på din ultralyd! Kan legge til bilde fra ultralyden ;-) ImageUploadedByBV Forum1447542020.530736.jpg
 
Takk!

Var ikke så mye som gikk an å se, men det kommer nok litt an å ultralydutstyret og :) hadde håpet det gikk an å se hjertet, men det var akkurat litt for tidlig. Men han kunne se at det som skulle være der var der, og at størrelsen på embryoet var den størrelsen det skulle være :) når jeg forstørret bilde på pcen hjemme kunne jeg se fosteret såvidt :) masse lykke til på din ultralyd! Kan legge til bilde fra ultralyden ;-) Vis vedlegget 145867

Takk for det :happy:
Blir spennende å se, er mest spent på om de klarer å finne ut hvor mange uker å dager jeg er, for der er usikkert nå :wacky: Å et bankende hjerte hadde vert et kjempe pluss :D

Flott bilde du hadde :happy:
 
Nå tror jeg at jeg tar sjansen på å rusle stille og forsiktig inn her :) Har avventet litt etter 3 SA på rad men nå tar jeg sjansen :) Er 6+5 uker i dag, og var på første UL forrige uke hvor alt så langt så bra ut. Krysser fingrene for at vi får beholde denne spiren<3
Velkommen og gratulerer så mye :) Håper virkelig det sitter nå! Er det sånn at du må bruke hjelpemidler nå eller?
 
Nå tror jeg at jeg tar sjansen på å rusle stille og forsiktig inn her :) Har avventet litt etter 3 SA på rad men nå tar jeg sjansen :) Er 6+5 uker i dag, og var på første UL forrige uke hvor alt så langt så bra ut. Krysser fingrene for at vi får beholde denne spiren<3
Gratulerer.
3 SA på rad? :sorry: Nå ble jeg bekymret, hadde en SA i midten av oktober.. Og er blitt gravid igjen nå.. Håper barnet sitter godt denne gangen, og at ingenting er galt. ;) 5 uker på veg nu.
 
Gratulerer :)
 
Back
Topp