Ruslebiffen

Cathrine76

Forumet er livet
Drømte om deg i går natt[;)] meg deg og theskj var på fotokurs for å forstå speilreflekscamera som vi har[8D][:D]

ORIGINAL: Nikki!

hehe.
igrunnen var det et mareritt-begynner å huske lite av det da...
det lille jeg husker: mannen til bobla var sinna på meg[8|] dere surra rundt for å finne meg,chicka stakk til ålseund,pusen stakk hjem for måtte til leon...jeg endte opp med å klage over mitt grusomme liv og fortvilelse til en bartender...
du ruslemor ville heller ikke passe på meg i tigerstaden...

var mye med surr...men husker svært lite..hehe

Uff og uff!!! Jeg hadde da latt Tiger`n være hjemme med guttebassen en stund til, så jeg kunne ha lekt litt mer sammen med deg da vennen!!!!! [:D] Skulle ikke latt deg forville deg rundt i byen alene sammen med en skummel bartender da!

[8D]

ORIGINAL: Nikki!

hehe-det med leon følte jeg var en dårlig unnskyldning..du unngikk meg hele kvelden...i drømmen;)

[:(][:(][:(][:(] vennen min da... Fy, ikke snilt av pusen å unngå snuppa sånn!!!

[8D][:D]

ORIGINAL: Ruslebiffen..

ORIGINAL: Cathrine76

Drømte om deg i går natt[;)] meg deg og theskj var på fotokurs for å forstå speilreflekscamera som vi har[8D][:D]

fortell...fortell...hehe.. var det da du tok bilder av oss mens vi lå på ekornfella foran vifteovnen? [:D]

grrrrrr sexy[:D] hehe

Vil bare si i fra at dere gjerne må drømme litt om meg også - husk at tamme tim ikke er tam *GRRRRRR*

[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp