runke mannen under sex

• Trådstarter Trådstarter britt24
  • Opprettet Opprettet
B

britt24

Guest
hei. Hver gang under sex. Då blir jeg så sinnsykt våt og har deg skikkelig deilig. Men mannens penis blir dermed også litt slappere, han kommer som regel etter noen minutter. Men så fortsetter han for en runde nr 2 med engang. Dermed må jeg noen ganger runke han så han blir hardere, han blir sykt utholden i runde 2. Er det vanlig å runke mannen sånn under samleie??

hei. Hver gang under sex. Då blir jeg så sinnsykt våt og har deg skikkelig deilig. Men mannens penis blir dermed også litt slappere, han kommer som regel etter noen minutter. Men så fortsetter han for en runde nr 2 med engang. Dermed må jeg noen ganger runke han så han blir hardere, han blir sykt utholden i runde 2. Er det vanlig å runke mannen sånn under samleie??

Javist :) kan for min egen del si at jeg må gjør det titt og ofte både før og under noen ganger. Det er jo bare en måte å hjelpe han i gang igjen eller piffe han opp litt. Har en velutstyrt mann og ikke alltid like lett å få den hard nok når han skal gjør jobben :p

Det meste er vanlig når det gjelder sex.
Min velutstyrte mann har ikke problemer med å få den hard (heller motsatt igjen :P), mens den som svarer over meg har den utfordringen.
Det handler jo bare om forskjellig fysikk og forskjellige omstendigheter, og er like vanlig.

Ikke tenk så mye på hva andre gjør/ikke gjør, og fokusere heller på hva som funker for dere. :)

Jeg pleier det. Jeg kommer ikke av sex, har aldri gjort. Så han fingrer meg til det går, også runker jeg han i mens. Og når det går for meg så forsetter vi :)

Back
Topp