rund eller spiss?*bilder*

din er "spissare" enn min trur eg? eg føler min går veldig opp, og eg får gutt:P Men syntes ikkje den var noke utprega spiss:)

ORIGINAL: sorciere_

din er "spissare" enn min trur eg? eg føler min går veldig opp, og eg får gutt:P Men syntes ikkje den var noke utprega spiss:)

nei veeet!! ikke lett[8|] kanskje det er en intetkjønn ;O[:-] hmmm... nå vil jeg på ny UL[X(] hehe!! vil ha 100% sikkert svaar ;P

ORIGINAL: Salsa82

Så fin mage du har!!!!!

syns du?? ;P hehe.. takki,takki da[:)]

jeg har hørt att tutt er gutt å rundt er jente men.. jeg lurer egentlig på det samme.. alle tror jeg får gutt, men venninna mi sier jeg har samme runde mage som ho hadde å hu fikk jente:S

ORIGINAL: Svartengel

Syns det ligner min mage eg[:)][:)][:)] 

og du venter??[:)]   ja blir ikke helt klok på detta[:)] hehe!!

synns det ligna på jentemage:)
men jeg syns min mage forandrer form hele tiden e..
man leger ofte på seg over hofter å det oxo mange ganger når man vneter jente:)

kjempe finn gravid mage du har

ORIGINAL: cassie sin mamma

synns det ligna på jentemage:)
men jeg syns min mage forandrer form hele tiden e..
man leger ofte på seg over hofter å det oxo mange ganger når man vneter jente:)

kjempe finn gravid mage du har

ahh, ja min har vært rund hele tiden ;P uff, først nå jeg ser hvor tynn jeg egentlig var før ;P!! hehe..

har ikke lagt på meg noe rundt hoftene (som jeg har sett hvertfall ;P).. men er sikkert en liten jiiinte[:D]

ORIGINAL: juneb

Samme som deg [:)][:)]

[:D]

Skal legge ut bilde i løpet av helga, uten klær over. Så kanskje du ser det betre[:)]

Skal legge ut bilde i løpet av helga, uten klær over. Så kanskje du ser det betre[:)]

jaaaaaaa[:D]

Skulle eg tippa ut i fra hvordan magen din e ville eg tippa jente mage. eg har hørt at rund mage er jente og spiss er gutt. eg hadde litt spiss med nr 1 og d blei gutt. men tror egentlig d variere ut ifra hvordan ein ser ut fra før.

men d blir nok ei lita prinsesse du får[:D]

KJEMPE FLOTT MAGE[:)]

ORIGINAL: karmøy

Skulle eg tippa ut i fra hvordan magen din e ville eg tippa jente mage. eg har hørt at rund mage er jente og spiss er gutt. eg hadde litt spiss med nr 1 og d blei gutt. men tror egentlig d variere ut ifra hvordan ein ser ut fra før.

men d blir nok ei lita prinsesse du får[:D]

KJEMPE FLOTT MAGE[:)]

jaa blir glad uansett hva det bliiir ;D men er jo kjempe nyskjerrig[8D] heheeee!!!

tiden vil visee ;D trur jo det blir en jente[:D]

det ser ut som en jentemage vil jeg si [:)] den går ut litt på sidene.. å man kan antagelig se bakfra at du er gravid.. typisk jentemage har jeg hørt.. [:D]

*men jeg er ingen ekspert*

ORIGINAL: lita_23

det ser ut som en jentemage vil jeg si [:)] den går ut litt på sidene.. å man kan antagelig se bakfra at du er gravid.. typisk jentemage har jeg hørt.. [:D]

*men jeg er ingen ekspert*

ja ett eller annet med se bakfra att man er gravid så er det ett kjønn ;P husker ikke helt det jeg.. men ja vi har prøvd ut det.. og mener man ikke kan se bakfra att jeg er gravid ;D hehe.. *merkelige greier*[:)]

Her er bildene av magen min som lovet[:D][:D][:D]

deeer ja ;D synd dem var så små :/ men det var ei litta jentemage?? ja den så rund ut :)

Her er bildene av magen min som lovet[:D][:D][:D]

deeer ja ;D synd dem var så små :/ men det var ei litta jentemage?? ja den så rund ut :)

Fekk dei ikkje større, eg prøvde. Er ganske rund og god magen ja[:D][:D][:D]  Har ei lita tulle inni meg ja[:)][:)]

Back
Topp