rumpen bar *tights*

lima87

Gift med forumet
er det ikke en "regel" med tights og bar rumpe?
ska man ikke skjule rumpen? eller er det lov å gå med t-skjorte ovenfor rumpen?

har en liten diskusjon med min søster på 15 [8D]

Hvis man trener i tights trenger man ikke dekke rumpa...

Ellers bør man ha en pen og ikke minst LITEN rompe iallefall[:D][:D][:D]

De med stram ass trenger ikke ha toppen over syntes jeg...mens andre bør ha det...haha sånn som meg[:D]

De på 15 har ikke noe over.. [8D] Men resten synes jeg bør ha det. I hvert fall over nesten hele rumpa, om ikke annet.

Jeg føler meg litt vel blottet om jeg ikke dekker rompa ihvertfall..[8D] Blir litt annerledes når man trener tenker jeg, men jeg går aldri ut blandt folk uten dekka rompe.. Tights fungerer litt som en godt dekkende strømpebukse..[8D]

Dekker ikke rompa SÅ mye dersom jeg har jeanstights med lommer bak, men da går toppen ihvertfall halveis ned på rompa..

Jeg har alltid en singlet eller topp som går over rumpen..
Skal rumpen synes må den være snasen hvert fall [:D]

ja trening er jeg med på... der er det lov... og på disse litt tykke olabukse-thigtsene er ok.. men jeg synst det ser litt "dumt" ut med de tynneste thigtsene[&:] blir litt naken synst jeg[8|]

Jeg gikk bak ei jente på sikkert 15-16 år i dag, med naturfarget tights og kort topp... hun hadde sikkert bmi rundt 30... jah! det så ikke akkurat delicious ut[&:][:(]

Det har jeg tenkt på mange ganger. Jeg syns rompa skal være dekket!! Hvis ikke bør personen ha en pen rumpe, OG en tights som ikke er gjennomsynlig![:D]

ORIGINAL: MammantilMie

Den bør ihvertfall være j*vlig spretten!! [8D]

Syns det er greit om man har en fin, liten sprettrumpe.
Men ellers syns jeg at man bør ha noe som i hvert fall dekker store deler av stumpen;D
Ække så pent med slaskete fettrumpe og kort topp til tights, jeg hadde i hvert fall ikke følt meg vel i det..

ORIGINAL: *p!nk smile*

De med stram ass trenger ikke ha toppen over syntes jeg...mens andre bør ha det...haha sånn som meg[:D]

sign[:)]

ORIGINAL: Bouncy Bollocks

Tightsrompe er ulekkert og harry uansett BMI. Jeanstights er ikke det spor bedre. Det er heller ikke utpreget stilfullt med tights (gjerne hvit, for å være sikker) og en litt stram topp som er forsøkt brukt som kjole ved at personen inni den desperat prøver å trekke den ned til lårene og få den til å bli der, uten å lykkes. Snakk om sisyfos-arbeid.

Tights er et gjenferd fra motebildet for flere år siden, men dessverre har det blitt en vane blant forbrukerne og nå skal alle ha det, hver sesong, ung som gammel.

Haha... Dem har jeg sett mange av... Må være slitsomt å drive å dra den ned hele tida..

[:D]Eller som min kjære 17 åring sa i dag... Vi satt på en fortauskafe å drakk kaffe ,og han kikket på jenter...
"Skulle ønske det fantes kritisk sans på boks jeg mamma.. Da er det mange som skulle fått seg en spray[8D]!
Er ikke pent med type -smellfeit 50+ i thigts uten noe som dekket baken...

syns rumpa skal dekkes til!

ORIGINAL: Bouncy Bollocks

Tightsrompe er ulekkert og harry uansett BMI. Jeanstights er ikke det spor bedre. Det er heller ikke utpreget stilfullt med tights (gjerne hvit, for å være sikker) og en litt stram topp som er forsøkt brukt som kjole ved at personen inni den desperat prøver å trekke den ned til lårene og få den til å bli der, uten å lykkes. Snakk om sisyfos-arbeid.

Tights er et gjenferd fra motebildet for flere år siden, men dessverre har det blitt en vane blant forbrukerne og nå skal alle ha det, hver sesong, ung som gammel.

Vel talt hehehe[:D]

ORIGINAL: MICAmor

[:D]Eller som min kjære 17 åring sa i dag... Vi satt på en fortauskafe å drakk kaffe ,og han kikket på jenter...
"Skulle ønske det fantes kritisk sans på boks jeg mamma.. Da er det mange som skulle fått seg en spray[8D]!
Er ikke pent med type -smellfeit 50+ i thigts uten noe som dekket baken...

godt sagt av en 17 åring!!![:)]

Synes ikke det er noe fint med topp ovenfor rumpa uansett hvor slank og spretten man er jeg! Tightsen er jo så stram at man ser konturene av kjønnsleppene liksom[8|] Skikkelig stygt mener jeg!

Back
Topp