"rumpe-aker"

MajaB

Forelsket i forumet
Begynner å mistenke at Vibeke ikke kommer til å krabbe. Hun sitter på stumpen og
aker seg bakover. Er så komisk å se på!! Stesøstra til Wanja var sånn, utrolig komisk!
Men gøy med en krabber og en rumpeaker da! hihi [:D][:D][:D]

Fler? Eller er det bare krabbere her? [:)]

Hihi ja det er så morsomt å se på de som homper i full fart på rompa. Snuppa mi er en liten krabbelur [;)]

Blir spennende å se hvordan hun utvikler seg fremover! Er jo helt nytt med unge nr to selvom man har gjort det før. [:D][:D]

ORIGINAL: ~Tigerlilly~

Blir spennende å se hvordan hun utvikler seg fremover! Er jo helt nytt med unge nr to selvom man har gjort det før. [:D][:D]

sign [:D]

Og mine to små er veldig forskjellige på alle måter [:D] 

ORIGINAL: *MammaMø*

Hihi ja det er så morsomt å se på de som homper i full fart på rompa. Snuppa mi er en liten krabbelur [;)]

Hi hi, så gøy[:D] Her har vi en liten krabber, en rask en også!![:D]

her har vi en som har vært en kryper, som har gått over til fulltidskrabbing!!

Her går det i kryping/åling. Står oppe på alle fire da, så tror nok han blir en krabber.

her er det en åler som øver hver dag på å krype :) men rompeaking har jeg ikke vært borti nei,,

hun er så søt Vikbeke[;)]

Hun her åler, står på alle fire, men vi er litt usikre på om hun kommer til å krype eller om hun hopper over det. Får se! Noe rumpeaking blir det ihvertfall ikke, men det gjorde jeg da jeg var liten [:D]

ORIGINAL: Juliansinmamma

Hi hi, så gøy[:D] Her har vi en liten krabber, en rask en også!![:D]

ORIGINAL: Looney

her har vi en som har vært en kryper, som har gått over til fulltidskrabbing!!

Junior KAN krabbe, men virker som han synd det er mer stas og åle seg rundt [&:]hmm

Men husker lillebroren min, han var rar.. Han krabbet BARE baklengs helt til ham begynte og gå 10 mnd [:D]

Her krabbes det og åles, hi-hi[:)] merker det er lettere for henne å krabbe når hun ikke har bukse på, med bukse virker det som om hun kommer raskere fram med å skli på magen og dytte seg fram med armer og tær[:)]

Thea er en krabber, men selv var jeg rumpeaker[:D]

Back
Topp