rulling

lillemor80

Forelsket i forumet
Felix ruller begge veier han nå og gjør liksom ikke annet hele tiden. Men det er begrenset hvor stor den der krabbematten han er også da.... Blir jo helt fra meg om han holder på å rulle av. Men jeg kan jo ikke sitte å følge med han hele tiden heller da...og ikke kan jeg be han om holde opp heller[:D] Huff...aktiv liten krabat

Her er det ikke så mye rulling enda heldigvis[:)] Lettere å holde øye med de når de ikke er sååå aktive, hehe...

Her rulles det kun fra rygg til mage... men det åles alle veier og gjerne utenfor matta ja.. Mye å passe på. Men nå har vi kjøpt slik matte de hadde på helsestasjonen så han har litt større plass å boltre seg på..[:)]

Du som sendte meg PM ang pris på matte jeg ga 699 for den på Baby shop..
Får ikke sendt PM jeg..

Her er det rulling for full hyling! Ja, lekematta er for liten. Hun ruller to ganger rundt, så ligger hun på gulvet. Hun ruller hele tiden. I går hadde hun havnet under en kjøkkenstol...hehe...De er så søte atte....

Robin ruller mest fra rygg til mage.har har så smått begynt med å rulle seg andre veien.gjør det noen ganger hver dag så jeg tror ikke det er så bevisst enda.Robin klarer nesten aldri å holde seg på matta si.åler seg overalt.har en tørrmopp stående jeg.bruker den på gulvet annahver dag eller noe sånt.da syns jeg det er greit at han er litt rundt omkring.han blir sur hvis jeg hele tiden legger han tilbake også..

"Tjukka" her ruller ingen steder!

Tobias ruller begge veier,har gjort det en stund..Når han ligger på golvet er han utenfor teppet nesten med en gang,så jeg må passe litt mer på han nå ja[:)]..
Kommer seg fremover på en stodig måte,morro å se åssen de utvikler seg

ORIGINAL: 2-barnsmamma-22

Hihi...."Tjukka"......

Ja, hun er jo det, og fysioterapeuten på helsestasjonen sier at når man er i såpass godt hold så er man ofte litt senere med bevegelser o.l., så det er jo en god unnskyldning, ikke sant?

ORIGINAL: Glad70

Hihi...."Tjukka"......

Ja, hun er jo det, og fysioterapeuten på helsestasjonen sier at når man er i såpass godt hold så er man ofte litt senere med bevegelser o.l., så det er jo en god unnskyldning, ikke sant?

De er så gode når de er sånn....må være litt å ta i. også forsvinner det jo som ingenting når de begynner å gå da.

ORIGINAL: lillemor80

ORIGINAL: Glad70

Hihi...."Tjukka"......

De er så gode når de er sånn....må være litt å ta i. også forsvinner det jo som ingenting når de begynner å gå da.

Ja, de sier så!

oliver rulle kun fra rygg til mage å dær blir han ligganes å sprelle som en fisk...arti å se på! [:)]

Back
Topp