Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, han var 5 Mnd på mandagIngen av delene her heller. 5 måneder og 4 dager.
Jada , det gjør nok detNettopp lært seg rulling, men klarer ikke løfte seg med strake armer. Blir for tungt.
Alle er forskjellige, så det kommer nok. Noen tar seg good tid. Hvis du syns det drøyer for lenge så ta kontakt med hs.![]()
Ja, det e helt normalt heldigvisMin lille er 5 og en halv mnd.. hun har rullet fra rygg til mage siden romjulen og løfte seg godt opp på strake armer. Men hun er tidlig ute da.. det er nok helt normalt at de ikke har gjort det endaDe gjør det når de er klar
![]()
Samme her. Her en dag hadde jeg "mista" ho, da hadde ho rulla under stuebordet. Ho lå å smilte lurt når jeg fant henne!Her ruller mini begge veier og forsvinner rundt i stuen. Og de siste dagene er det virkelig blitt god fart på han også. Ikke har han tid til å sitte på fanget og kose lengre. Så føler at baby tiden er overBlir straks 6 mnd
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Hun har gjort det i en god stund. Er 6 mnd nå da... Plutselig skjer detRuller alle babyene her inne , og løfter hodet med strake armer etc ? Min er rett over 5 Mnd og gjør ingen av delene enda . Han prøver og prøver, men den dumme armen er i veien hele tiden så han kjem seg ikkje rundt :/