Rulling

Mca81

Forelsket i forumet
Ruller alle babyene her inne , og løfter hodet med strake armer etc ? Min er rett over 5 Mnd og gjør ingen av delene enda . Han prøver og prøver, men den dumme armen er i veien hele tiden så han kjem seg ikkje rundt :/

Ingen av delene her heller. 5 måneder og 4 dager.

Nettopp lært seg rulling, men klarer ikke løfte seg med strake armer. Blir for tungt.
Alle er forskjellige, så det kommer nok. Noen tar seg good tid. Hvis du syns det drøyer for lenge så ta kontakt med hs. :)

Nettopp lært seg rulling, men klarer ikke løfte seg med strake armer. Blir for tungt.
Alle er forskjellige, så det kommer nok. Noen tar seg good tid. Hvis du syns det drøyer for lenge så ta kontakt med hs. :)
Jada , det gjør nok det ;) men e jo så trist å sjå på kor mykje han vil men ikkje får det til :(

Min ruller fra rygg til mage lett, men skjelden fra mage til rygg. Løfter seg ikke med utstrekkede armer. Han er 5mnd, begynte å rulle bevisst da han var 4,5 ca.

Har rulla fra mage til rygg litt sånn ubevisst 2-3 ganger for lenge siden, og en sjelden gang prøøøøver ho å snu seg enten den ene eller andre veien, men får ikke til nei. Går det litt for lenge mellom hver gang ho prøver, hjelper jeg ho litt på vei. Det synes ho er kjempemorsomt :) Er langt ifra å ligge på strake armer.

Rygg til mage støtt, mage til rygg har han bare gjort ett par ganger ...

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jenta mi ble 5 mnd i går. Ruller ikke enda (ikke lenge før) og løfter seg ikke på strake armer enda:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Mi er 5 mnd og 1 uke, ruller begge veier har gjort siste mnd. Men greier ikkeå løfte seg opp åå helt strake armer. Alle disse babyene er jo så forskjellige:)

Min er 5 mnd i dag, han strekker seg med strake armer og prøver iherdig å rulle, men ikke heeelt knekt koden enda :)

Min lille er 5 og en halv mnd.. hun har rullet fra rygg til mage siden romjulen og løfte seg godt opp på strake armer. Men hun er tidlig ute da.. det er nok helt normalt at de ikke har gjort det enda:) De gjør det når de er klar:)

Min lille er 5 og en halv mnd.. hun har rullet fra rygg til mage siden romjulen og løfte seg godt opp på strake armer. Men hun er tidlig ute da.. det er nok helt normalt at de ikke har gjort det enda:) De gjør det når de er klar:)
Ja, det e helt normalt heldigvis ;) men, er jo veldig gøy når dei knekker koden da

Her ruller mini begge veier og forsvinner rundt i stuen. Og de siste dagene er det virkelig blitt god fart på han også. Ikke har han tid til å sitte på fanget og kose lengre. Så føler at baby tiden er over :( Blir straks 6 mnd

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Her ruller mini begge veier og forsvinner rundt i stuen. Og de siste dagene er det virkelig blitt god fart på han også. Ikke har han tid til å sitte på fanget og kose lengre. Så føler at baby tiden er over :( Blir straks 6 mnd

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Samme her. Her en dag hadde jeg "mista" ho, da hadde ho rulla under stuebordet. Ho lå å smilte lurt når jeg fant henne! :p
Frøkna mi vil heller ikke sitte å kose, ho vil heller henge over sofaen og se ut vinduet evt rive ned alt som er i vinduskarmen.
Baby tida varte ikke så lenge nei.

Ruller alle babyene her inne , og løfter hodet med strake armer etc ? Min er rett over 5 Mnd og gjør ingen av delene enda . Han prøver og prøver, men den dumme armen er i veien hele tiden så han kjem seg ikkje rundt :/
Hun har gjort det i en god stund. Er 6 mnd nå da... Plutselig skjer det :-) alle barn er så forskjellige og ting skjer i forskjellig tempo :)

Back
Topp