Rullesko?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Har en straks åtte år gammel jente som ønsker seg rullesko for "alle" har.

Men synes jeg har lest mye negativt om det. Ikke satt meg helt inn i det, men brått ble det aktuelt å vurdere.

Jeg hadde jo rulleskøyter selv i min barndom, så altså negativ til alle rullegreier ville være å kaste stein i glasshus, men de bruker somregel ikke hjelm og beskyttelse når de går med disse skoene, er det ikke litt vel risky?

Noen med erfaringer?

Mi har gått mye på rullesko, og det er faktisk helt reelt at alle hadde det på vår og sommer i fjor og året før.. Rullet unger rundt overalt her.

Mi bruker ikke hjelm, eller annen beskyttelse. Men hun burde absolutt gjort det... forbered deg også på hull på knærne i alle bukser :shifty:

Vi har sagt nei. Både fordi de ikke er anbefalt av blant annet fysioterapeuter, samt fordi det er skummelt når det ikke brukes sikkerhetsutststyr.

Hmm ikke lett med alle de mote tingene som kommer og går... men positivt at hjelm og beskyttelse er kommet mer enn det var, men ikke tenkt på før det ikke er for rullesko:/

Min erfaring er at det ofte blir brukt hyppig noen ganger, også er det ikke Så kult lengre.. her har vi hatt både rullesko og rulleskøyter, men det har ikke blitt brukt overdrevent mye akkurat..
jeg tenker at rulleskøyter og hjelm: ja
Rullesko og hjelm: Njaa ikke nødvendigvis
Klatrer ikke i trærne med hjelm og beskytttelse heller på en måte..
Men dette er nå MEG da, vi har alle forskjellige oppfatninger og meninger:happy::happy:

Back
Topp