Ruller...

Noela2016

Betatt av forumet
Ruller era barn ? Från mage til rygg el rygg till mage ?

Her har hon greppet hvordan hon rullar fra rygg till mage men ikke mage till rygg :D

Hun ruller fra rygg til mage, kun mot venstre enn så lenge, men tipper hun snart ruller mot høyre også:-) Hun har kommet seg over fra mage til rygg noen få ganger, men hver gang har jeg sett en annen vei :-/ :-P Derfor vet jeg enda ikke om hun bare tipper over eller om det er bevisst ;-)

Begynte med rygg-mage i går, også har hun bikket tilbake et par ganger men tror ikke det er bevisst :)

Lille E ruller ganske så lett fra mage til rygg, men ikke motsatt. Derimot er han veldig flink til å spinne rundt på ryggen :P

Ruller fra mage til rygg, men ikke rygg til mage. Vipper ganske bra over på siden når han ligger på ryggen , men kommer seg ikke helt rundt.

Noah ruller rundt på null komme niks! Begge veier. Men er med opptatt av å prøve å dra seg framover enn å rulle tilbake på rygg igjen. Det ender som regel i full frustrasjon :p

Nesten fra rygg til mage, men likefør hun kommer på magen dytter hun seg tilbake :P hun liker ikke å ligge på magen et sekund :P
Fra mage til rygg ruller hun og, men det er mer tipping og kkke bevisst :)

Ingen av mine liker visst å rulle. Storesøster ville aldri rulle og ble redd de får gangene hu gjorde det. Lillebror ruller fra mage til rygg hvis han gidder. Men som regel prøver han heller å komme seg fremover og blir sint.

Jenta mi har rullet fra mage til rygg noen ganger, men virker ikke interessert i å rulle fra rygg til mage ennå.

Back
Topp